به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، در نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد اعضای هیئت رئیسه جدید این سازمان انتخاب شدند.

در این نشست احمدرضا خورشیدی به سمت رئیس، حمید اسکندری نایب رئیس اول، عمران کهزادی نایب رئیس دوم، سیاوش یوسفی دبیر و مجتبی سلیمانی به سمت خزانه دار سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.

182 دانش آموز کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

با برگزاری همایش پرسش مهر17 از 182 فرهنگی، دانشجو و دانش آموز برگزیده در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.

در این همایش رئیس سازمان سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: فراخوان پرسش مهر بهترین بستر برای فرهنگ‌سازی حرکت به سوی پاسخ و روحیه پرسشگری در جامعه است.

عبدالرسول عمادی افزود: لطافت، نرم خویی، مهرجویی، تعامل عاطفی و مهربانانه در مقابل خشونت قرار دارد و این پرسش مهر فرصتی برای پرداختن به این مهم و هدایت به سمت عوامل مقابل خشونت است.

وی ابراز کرد: خشونت مسئله بسیار مهم و دغدغه‌ای بزرگ بوده که مجموعه آثار شرکت کنندگان در این فراخوان راهبر و چشم اندازی برای برنامه‌ریزی برای مقابله این معضل است.

رئیس سازمان سنجش وزارت آموزش وپرورش گفت: امروزه در جامعه ما باید اصل مهربانی ترویج یابد و انجام تحقیق و پژوهش و تدبر از سوی گروه‌های مختلف یک ضرورت است.

مسابقه دارت در یاسوج برگزار شد

به مناسبت گرامی‌داشت هفته سلامت یک دوره مسابقه دارت در یاسوج برگزار شد.

در این رقابت‌ها که با حضور 20 دارت باز برگزار شد در بخش آقایان محسن شمس، علی سهیلی و محسن نغماچی مقام اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش بانوان سعادت پرهیزگار با برتری مقام حریفان به مقام اول دست یافت و پریوش آبرومند زاده به مقام دوم این مسابقات رسید.

در پایان این مسابقات از طرف دانشکده بهداشت و هئیت ورزش‌های همگانی به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا شد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 622203
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.