به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز به ریاست معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و مشکلات واحد تولیدی بویرصنعت (شرکت فولاد بویراحمد) مهم‌ترین موضوع مطرح شده در این نشست بود.

مدیرعامل واحد تولیدی بویرصنعت در این نشست اظهار داشت: گاز واحد تولیدی بویرصنعت 15 اسفندماه سال گذشته توسط شرکت گاز قطع شد و از آن زمان تاکنون این واحد تولیدی تعطیل است.

رضا باقری افزود: واحد تولیدی بویرصنعت واقع در جاده فیروزآباد حدود 250 کارگر دارد که در بخش‌های مختلف این واحد تولیدی به فعالیت مشغول هستند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال، سال حمایت از تولید و اشتغال است، انتظار می‌رود ادارات خدمات‌رسان در رابطه با عدم قطع آب، برق و گاز واحدهای تولیدی همکاری کند.

داریوش دیودیده افزود: پیشنهاد می‌شود شرکت گاز استان ظرف دو روز از تاریخ تشکیل این جلسه نسبت به وصل کردن گاز واحد اقدام کرده و از تاریخ تشکیل این جلسه، به مدت 6 ماه همه اقدامات اجرایی و قضایی را متوقف کند.

وی بیان کرد: پس از مهلت 6 ماهه، شرکت گاز استان بدهی معوق واحد را به گونه‌ای تقسیط کند که با توجه به شرایط موجود امکان پرداخت اقساط آن میسر باشد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: واحد تولیدی بویرصنعت هم موظف شود که 5 درصد بدهی را تا 15 اردیبهشت پرداخت کند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این نشست اظهار داشت: بارها اعلام شد که شرکت‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز واحدهای تولیدی را قطع نکنند و این موضوع بارها از سوی رسانه‌ها هم منعکس شده است.

مجید محنایی با بیان اینکه با توجه به در پیش بودن انتخابات چنین اقداماتی زیبنده نیست، افزود: به جای قطع گاز، راه‌حلی پیدا کنید که واحد تولیدی بتواند بدهی خود را پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، این نخستین بار نیست که شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نسبت به قطع گاز واحدهای تولیدی اقدام می‌کند، این شرکت پیش از این نیز نسبت به انجام اقدامات قضایی علیه کارخانه قند یاسوج در اسفندماه سال گذشته اقدام کرده و شب عید امسال نیز گاز منازل مسکونی واقع در محوطه این واحد تولیدی را قطع کرده بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621735
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.