به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان،صفرعلی جمال لیوانی از جذب  تعداد  21 هزار و 160 مشترک درسال 95 خبر داد که با احتساب مشترکین سنوات گذشته شمار مشترکین شرکت تاکنون به بیش از 520 هزار و 840  مشترک رسید.

وی افزود: از برنامه‌های مهم این شرکت تسریع در فرآیند گازرسانی  و همچنین جذب مشترکان گاز در بخش‌های مختلف استان  به ویژه بخش صنعتی است که با توجه به اینکه سال 96 توسط مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نام‌گذاری شده، می‌تواند زمینه‌ساز بسیار مهمی برای افزایش سطح تولید و اشتغال باشد.

جمال لیوانی افزود: در سال گذشته اجرای  394 کیلومترشبکه، نصب بیش از 8650 انشعاب، بهره‌مندی  19 هزار و 520  خانوار از گاز طبیعی و همچنین گازرسانی به  64  روستا و 51 واحد صنعتی عمده  از برنامه‌های محقق شده این شرکت بود  ضمن اینکه عملیات گازرسانی به  تعداد 35 روستا نیز در مرحله اجرا است.

وی با اشاره به این که تاکنون 1452 پروژه گازرسانی دربخش‌های مختلف شهری، روستایی، صنایع عمده و بزرگ گازرسانی شده،اظهار داشت: این پروژه‌ها در بخش‌های مختلف شامل 29 شهر، 816 روستا، 543  واحد صنعتی عمده و همچنین ٦٤ جایگاه  سی ان جی است.

جمال لیوانی با بیان این که ضریب نفوذ گاز در استان گلستان بیش از 70 درصد است  افزود:گاز طبیعی در استان گلستان بیش از 70 درصد سبد انرژی خانوار را تامین می‌کند که در مقایسه با سال  94 این  ضریب  با افزایش سطح خدمات گازرسانی در استان  در بخش‌های خانگی، تجاری و صنایع ارتقاء یافته است.

وی، تسریع در روند افزایش پروژه‌های گازرسانی به اقصی  نقاط استان را در راستای شعار مقام معظم رهبری گامی بسار مهم و موثر دانست و اظهار داشت: با تلاش مجموعه گاز گلستان تاکنون در سطح استان افزون بر  8336 کیلومتر شبکه  و 270 هزار و 947  انشعاب نیز اجرا و نصب شده است.

جمال لیوانی درادامه  گفت:در همین راستا هم اکنون دراستان گلستان حدود 520 هزار و 840 مشترک و 528 هزار و 392 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان  افزود: در حال حاضر 100 درصد جمعیت شهری و 93 درصد جمعیت روستایی استان از گاز طبیعی بهره‌مند هستند که در مجموع  95 درصد جمعیت تحت پوشش استان را نسبت به کل جمعیت قابل تحت پوشش  دربر‌می‌گیرد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621594
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.