به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، مجید محنایی ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مشاور و مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری برگزار شد اظهار داشت: در دولت یازدهم و همچنین برنامه ششم توسعه کلیدی‌ترین مشکلات و دغدغه‌های جامعه ایثارگری حل شده است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسائلی همچون ادامه تحصیل، استخدام، درمان و مسائل رفاهی و معیشتی جامعه ایثارگری در برنامه ششم دولت پیش بینی و برطرف شده است، عنوان کرد: مطالبات معوق جامعه ایثارگران باید تا دو سال آینده در استان پرداخت شود.

وی تصریح کرد: دولت  برای حل مشکلات جامعه ایثارگری و رسیدگی به آنها تاکید بسیاری بر تعامل مطلوب بین بنیاد شهید و حوزه استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی دارد.

محنایی با تاکید بر اینکه سیره شهدا مهم‌ترین الگوی تربیتی برای جوانان است، گفت: دشمن با شبیخون فرهنگی سعی در تغییر باورها و ارزش‌های جوانان دارد و باید مسئولان فرهنگی از این گنجینه معنوی یعنی شهدا برای تقویت آموزه‌های دینی و فرهنگی جوانان استفاده کنند.

وی ابراز کرد: عمل انقلابی به موقع همراه با بصیرت و اطاعت محض از ولایت فقیه، پیام شهدا و مطالبه تمامی رهروان شهدا است که باید به آن توجه شود.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: مدیریت ارشد استان در دولت یازدهم نگاه ویژه‌ای به خانواده‌های معظم شهدا دارد و سرکشی از خانواده‌های شهدا به یک فرهنگ در جامعه تبدیل شده است.

محنایی  با بیان اینکه جوانان این مرز و بوم در صورت نیاز باز هم جان خود را در دفاع از کشور و کیان نظام نثار می‌کنند، بیان کرد: نظام اسلامی به واسطه خون شهدا تثبیت شد و باید همه یاد شهدا را گرامی بدارند و حرمت خانواده آنان را نگه دارند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 621317
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.