به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد سید موسی خادمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و معاونان اداره کل امور مالیاتی استان افزود: جایگاه برتر این مجموعه در کشور مؤید تلاش بی‌وقفه کارکنان و تعامل سازنده با مؤدیان مالیاتی استان است که سبب شده تا ضمن رعایت حقوق شهروندان، حق دولت نیز وصول شود.
وی با اشاره به رشد چشمگیر درآمدهای پایدار مالیاتی نسبت به درآمدهای نفتی افزود: پرداخت مالیات نقش بسیار مؤثری در استقلال اقتصادی کشور دارد.
خادمی ادامه داد: برای تحقق استقلال اقتصادی باید در اجرای شاخص‌های اقتصاد مقاومتی که یکی از مهم‌ترین آنها اجرای طرح جامع مالیاتی است تلاش شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان با تمکین به امر مالیات و همکاری با دولت نقش ارزنده‌ای در توسعه و آبادانی شهر و دیار خود دارند.
خادمی در خصوص نحوه تخصیص عوارض مالیات بر ارزش افزوده اظهار داشت: مقرر شده تا عوارض وصولی از شهروندان، به نسبت جمعیت و در قالب طرح‌های عمرانی تعریف شده در شهرهای استان هزینه شود تا ضمن فرهنگ سازی مالیاتی منابع وصولی هر شهر برای همان شهر صرف شود.
مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با اشاره به موفقیت‌های اخیر این اداره کل در کشور گفت: در سال گذشته اداره‌ کل امور مالیاتی استان در بحث رسیدگی به پرونده‌های مالیاتی اشخاص حقوقی و حقیقی، به عنوان دستگاه برتر کشور معرفی شد.
محمد علی غفاری افزود: تعامل و همکاری دوسویه‌ این اداره کل با مؤدیان مالیاتی استان سبب شد تا مجموعه‌ی مالیاتی در انجام وظایف محوله و تحقق اهداف مصوب پیش بینی شده در بین ادارات کل در جایگاه دوم کشور قرار گیرد.
وی ادامه داد: این اداره کل در شاخص رشد پنج ساله عملکرد مالیاتی، جایگاه نخست را از آن خود کرد.
مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: کسب جایگاه اولی در ابلاغ اوراق مالیاتی از دیگر موفقیت‌های اداره کل امور مالیاتی استان بود که مورد تقدیر مدیران سازمان امور مالیاتی کشور هم قرار گرفت.
غفاری با اشاره اجرای طرح جامع مالیاتی در استان گفت: با وجود اینکه در اجرای این طرح در بین استان‌های مرحله چهار بودیم اما با تلاش شبانه روزی همکاران و با تسریع در روند مهیا کردن زیرساخت‌ها، هم اکنون اجرای این طرح در استان در مراحل پایانی قرار دارد و در پایان سال 1395 گروه اینتکس (نرم افزار سیستم طرح جامع مالیاتی) این اداره کل بهترین عملکرد را در بین ادارات کل سراسر کشور داشت.
خبرنگار: حسین خدمتی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7531/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.