به گزارش ایرنا، جعفر نخستین روز یکشنبه در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر زرندیه، افزود: حمایت از هنرمندان سبب استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت هنر در راستای تعالی جامعه می شود و هنرمند باید در خدمت ارزش ها و فرهنگ اجتماع باشد.
وی بیان کرد: یکی از تکالیف مهم هنرمندان در حوزه فرهنگ سازی اقتصاد پویاست و از این منظر شناخت ابعاد ، فرصت ها و ضعف های جامعه از سوی جامعه هنری امری ضروریست.
نخستین تصریح کرد: تحقق پیام سال مقام معظم رهبری با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال مستلزم همراهی همه بخش های جامعه و اصحاب هنر اندیشه به عنوان پیشتازان میدان فرهنگی است.
سرپرست فرمانداری زرندیه اظهارکرد: استعدادهای درخشان و نهفته شهرستان باید به وسیله اصحاب هنر و فرهنگ شناسایی شده و درجامعه مورد استفاده قرار گیرد.
نخستین گفت: شهید سید مرتضی آوینی نمونه موفقی از هنرمند در خدمت فرهنگ جامعه بود که با درک عمیق ارزش های انقلابی اثرگذاری وسیع در جامعه ایجاد کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه نیز گفت: برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی وهنری در شهرستان از اولویت های تدوین شده امسال است.
احمد جوانمرد افزود: توجه به مولفه های شعار سال در برنامه ها ی هنری در قالب هنر انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف شهرستان اجرایی خواهد شد.
شهرستان زرندیه با مرکز شهر مامونیه 64 هزار نفر جمعیت دارد و از شهرستان های 12گانه استان مرکزی است که 100 نفر هنرمند در انجمن های فرهنگی و هنری این شهرستان فعالیت دارند.
/6013/4896خبرنگار: حمید فرقانی***انتشار دهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.