استاندار کهگیلویه و بویراحمد از مسوولان دانشگاهی در این استان خواست مواظب عوام فریبی برخی باهدف تخریب دولت باشند و تاکید کرد که دانشگاهیان باید مردم را از خطر افراط گری ها آگاه سازند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، " سیدموسی خادمی " در نشستی با رؤسای دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: در آستانه انتخاباتی حساس و مهم خواهیم بود و جامعه دانشگاهی این استان باید مردم را از خطر افراط‌‌گری آگاه کنند.

وی با اشاره به نزدیک بودن زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، اظهارداشت: گزارش‌‌دهی در حوزه عملکرد دولت یازدهم در کهگیلویه و بویراحمد محدود است و وظیفه مهم اطلاع‌رسانی در این زمینه نیز بر عهده نهادهای دولتی و مدیران اجرایی این استان است.

10 میلیون نفر در کشور بیسواد هستند/ نباید اجازه داد عوام فریبان مردم را فریب دهند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد باتشریح وظایف و نقش دانشگاهیان در روشنگری جامعه، خاطرنشان کرد: نقش جامعه دانشگاهی در این راستا برجسته است و باید به خوب انتخاب کردن مردم کمک کنند.

خادمی با بیان اینکه باید پذیرفت که حدود 10 میلیون نفر بی‌‌سواد در کشور وجود دارد و این نوعی خطر محسوب می‌‌شود، ابراز کرد: باید با اطلاع‌رسانی و آگاه‌‌سازی لازم و کافی مردم را از خطر افراط‌گری و دیگر خطرها آگاه کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید با آگاه‌سازی هر چه بیشتر مردم کمک شود که آنان فریب شعارهای عوام ‌فریبانه را در هر دو انتخابات پیش‌رو نخورند.

خادمی افزود: در این صورت مردم علاوه بر خوب انتخاب کردن افراد اصلح در هر دو انتخابات پیش‌رو، با برخی شعارهای غلط نیز فریب نخواهند خورد و این رسالت سنگین بر عهده دانشگاهیان است.

وی باشاره به اینکه انتخابات اوج مشارکت سیاسی مردم بوده و نیاز است کاری شود تا مردم مشارکت حداکثری داشته و خوب نیز انتخاب کنند، تصریح کرد: باید نکات لازم را به زبان مردم برای آنها تبیین و خطر افراط‌‌گری را گوشزد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.