به گزارش ایرنا رئیس ستاد انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، در آیین آغاز بکار این ستاد، صیانت از آرای مردم را مهمترین وظیفه اعضای آن دانست.
فتاح محمدی گفت که اعضای ستاد انتخابات تلاش کنند از اطلاعات هویتی نامزدهای انتخاباتی به‌طور مطلوبی محافظت کنند تا مورد سوءاستفاده کسی قرار نگیرد.
وی تصریح کرد که تمام مقدمات لازم برای نام‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا در این استان فراهم‌شده است.
محمدی افزود: اعضای ستاد انتخابات، فرمانداران و بخشداران وظیفه بسترسازی و زمینه‌سازی برای برگزاری انتخابات سالم و با مشارکت حداکثری مردم را بر عهده دارند.
وی گفت: ستاد انتخابات استان و شهرستان‌های تابعه، هیأت های بازرسی، هیات های نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا تلاش کنند چهار اصل انتخابات که بنا به‌فرمان مقام معظم رهبری صادر شده‌اند را سرلوحه کار خود قرار دهند.
محمدی این چهاراصل را امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری مردم ذکر کرد.
وی تأکید کرد که مشارکت حداکثری در نظام جمهوری اسلامی یک اصل است که سبب افزایش اقتدار داخلی، وحدت و انسجام ملی شده و توان و قدرت نظام اسلامی را درصحنه‌های بین‌المللی افزایش می‌دهد.
رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه و بویراحمد، گفتمان مردم‌سالاری دینی را گفتمانی نو در دنیا دانست و گفت: این گفتمان در 38 سال گذشته با حضور مردم به همه جهانیان دنیا ثابت‌شده و توانمندی این گفتمان در اداره کشور ثابت شده است.
نام‌نویسی از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ۳۰ اسفند امسال تا ۶ فروردین ۹۶ به مدت ۷ روز همزمان با سراسر کشور در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌شود.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه دوازدهمین دوره انتخابات رئیس‌جمهوری در 29 اردیبهشت سال 96 در سراسر کشور برگزار می‌شود.
خبرنگار: مسعود علیزاده ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
1662/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.