غلامرضا تاجگردون در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، در پاسخ به این سوال که چرا کمتر در حوزه انتخابیه هستید؟ اظهار داشت: وقتم را در جای می‌گذرانم که برای مردم تاثیر بیشتری داشته باشد و به طور حتم حضورم در تهران و نشست‌های مختلف به نفع استان و به‌ویژه دو شهرستان گچساران و باشت است.

وی عنوان کرد: وقتی یک وزیر قصد سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد هر طور شده از وی عذرخواهی می‌کنم که به دلیل فلان جلسه امکان حضور در استان را ندارم.

نماینده مردم شهرستان‌های باشت و گچساران با بیان اینکه در سال 91 مجموع اعتبارات ملی کهگیلویه و بویراحمد به 15 میلیارد تومان نمی‌رسید ادامه داد: اعتبارات ملی استان به 400 میلیارد تومان و اعتبارات ملی دو شهرستان باشت و گچساران به 130 میلیارد تومان رسیده است.

تاجگردون ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده مجوز نوسازی 3 هزار واحد بافت فرسوده گچساران اخذ شد که امیدواریم در این زمینه مردم این مناطق همکاری لازم را داشته باشند.

وی در مورد وضعیت ایجاد اشتغال در کشور گفت: جریان اشتغال چند فاکتور شامل سرمایه‌گذاری، تولید و نیروی انسانی دارد و باید بپذیریم هر بیکاری صاحب شغل نمی‌شود و جوانان نباید دل خوش به مدرک تحصیلی باشند و باید بدانند بازار امروز تخصص و فن است.

تاجگردون با تاکید بر اینکه در گچساران و باشت همه عادت به شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کرده‌اند، تصریح کرد: با وجود اعتبارات ملی و استانی موجود به دلیل منتظر ماندن برای کار دولتی اشتغال تکان نمی‌خورد.

وی اظهار داشت: طبق بررسی‌های انجام شده 70 درصد نیروهای مورد نیاز بیمارستان در حال ساخت نرگسی گچساران غیربومی هستند.

تاجگردون با تاکید بر اینکه ماموریتمان را در حد توان انجام دادیم گفت: مردم، دولت و مسئولان همه با هم برای رفع بیکاری باید تلاش کنند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607306
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.