سالار حسین پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت که 310تن از این میزان سیب و 190 تن نیز پرتغال بوده است.
وی تصریح کرد که از ابتدای تعطیلات نوروز امسال تاکنون افزون بر 70 تن آرد مازاد بر نیاز خبازی ها در سطح استان، برای تنظیم بازار و تامین نان مسافران و گردشگران نوروزی توزیع شده است.
حسین پور تعداد خبازی های فعال در کهگیلویه وبویراحمد را بیش از 500 مورد ذکر کرد و گفت که میانگین آرد تحویلی ماهانه به این خبازی ها افزون بر پنج هزار و 300 تن است.
وی تصریح کرد که بیش از 240 تن برنج دانه بلند 121 و با قیمت هرکیلوگرم 38 هزار ریال نیز در راستای اجرای تنظیم بازار ایام نوروز امسال در سطح استان توزیع شده است.
معاون امور بازرگانی سامان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد افزود که حدود 70 تن برنج سفید با قیمت هر کیلوگرم 27 هزار ریال نیز این ایام در بازار استان توزیع شده است.
وی، از تامین گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز در ایام نوروز سال جاری در کهگیلویه وبویراحمد خبر داد و گفت که تاکنون افزون بر 340 تن مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 54 هزار ریال در سطح بازار توزیع و به فروش رسیده است.
وی گفت که بر خلاف سال های گذشته که برخی شهرهای استان از جمله یاسوج به دلیل خیل جمعیت و مسافر با کمبود محسوس مرغ گرم مواجه بود، امسال و با توجه به تدابیر و برنامه ریزی انجام شده هیچ گونه کمبودی در این راستا وجود ندارد.
حسین پور گفت که مرغ کشتار روز با قیمت 74 هزار ریال هم اینک در سطح بازار استان و به میزان کافی وجود دارد و پیش بینی های لازم برای تقاضای بیشتر بازار انجام شده است.
وی گفت که بیش از 14 گروه بازرسی به صورت روزانه کار نظارت و بازرسی از بازار استان را بر عهده دارند.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.