به گزارش ایرنا، عبدالرحیم رحیمی در نشست شورای اداری گچساران افزود: حضور پرشور و گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی در اردیبهشت سال آینده، موجب تقویت جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه جهانی خواهد شد.
وی بیان کرد: زمینه صدور گواهی تشخیص هویت (عدم سوء پیشینه) برای داوطلبان انتخابات شوراهای شهر و روستای این شهرستان فراهم شده و داوطلبان می‌توانند فرایند صدور گواهی تشخیص هویت را به جریان انداخته تا پس از مراحل قانونی نسبت به ارائه آن اقدام کنند.
فرماندار گچساران گفت: تمام افرادی که قصد ثبت نام به‌عنوان داوطلب در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را دارند می‌توانند به پلیس آگاهی نیروی انتظامی شهرستان مراجعه و اقدام لازم را برای دریافت گواهی تشخیص هویت (عدم سوء پیشینه) به عمل آورند.
وی ابراز کرد: این فرمانداری در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و همچنین پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌عنوان مجری انتخابات در این شهرستان و امین و امانتدار رأی مردم خواهد بود.
رحیمی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کارهای ارزنده‌ای در این شهرستان انجام داده است افزود: تخریب دولت و موقعیت نظام با بهانه های مختلف خیانت به نظام است.
فرماندار گچساران گفت: دولت یازدهم در شرایطی، زمام امور را به دست گرفت که با کاهش شدید قیمت نفت و کمبود اعتبارات مالی روبه‌رو بود.
وی گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار، آبیاری نوین 2 هزار و 240 هکتار از اراضی دشت امامزاده جعفر و اختصاص یکهزارو 800 میلیارد ریال به راه‌ها در این شهرستان را اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته اعلام کرد.
رحیمی اظهار داشت: هم‌اکنون 70 درصد از جمعیت این شهرستان زیرپوشش شبکه فاضلاب قرار دارند.
فرماندار گچساران ابراز کرد: برای این طرح تاکنون بیش از 700 میلیارد ریال هزینه شد.
رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در گچساران در این نشست گفت: توجه به قانون از اصول اساسی انتخابات و حفاظت از آرای مردم باید مدنظر مجریان و ناظران قرار گیرد.
حبیب‌الله نعمتی بیان کرد: بی‌طرفی و امانتداری از ویژگی‌های اصلی و بارز ناظران انتخاباتی است و به همین دلیل همه ناظران باید در انتخابات نسبت به رعایت و حفظ هر چه بیشتر این دو ویژگی مهم اهتمام جدی داشته باشند.
وی تصریح کرد: شورای نگهبان در انتخابات پیش رو به‌دوراز مسائل گروهی، سیاسی، جناحی و قبیله‌ای حرکت خواهد کرد.
خبرنگار: مریم صیادی ** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.