رییس ستاد انتخابات استان گفت:‌ به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، سیدشهاب الدین چاوشی در جلسه ستاد انتخابات استان تهران که با حضور جمعی از فرمانداران، معاونان سیاسی فرمانداری ها و روسای کمیته های ستاد انتخابات استان برگزار شد، افزود: برهمین اساس کوچکترین غفلت در عمل به وظایف قانونی برگزاری انتخابات جایز نیست.
وی با بیان اینکه از 25 اسفندماه کار رسمی برگزاری انتخابات(29 اردیبهشت ماه 96) آغاز می شود اظهار کرد: با توجه به محدودیت زمانی ‌همه اقدامات باید طبق زمان بندی مشخص شده پیش برود.
وی افزود:‌ جلسات کمیته های ستاد انتخابات استان تهران براساس گزارش های ارایه شده منظم برگزار می شود و کوچکترین غفلت در عمل به برنامه های برگزاری انتخابات جایز نیست.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: ‌فرمانداران و بخشداران به عنوان مسئولان اصلی در اجرای انتخابات باید مسئولیت کامل به عهده داشته باشند و همه نقص های احتمالی را پیش از برگزاری انتخابات شناسایی کنند.
براساس این گزارش، محسن نسج همدانی رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستاد انتخابات استان تهران نیز گزارشی از اقدامات این کمیته و جلسات بررسی ساز و کارهای امنیتی برگزاری انتخابات را ارایه داد.
همچنین رییس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان تهران نیز در ادامه با بیان اینکه هماهنگی مورد توجهی میان مجموعه های مختلف ستاد و دستگاه ها برای برگزاری انتخابات وجود دارد گفت:‌ تاکنون کمیته حقوقی پنج جلسه برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96 با حضور اساتید حقوقی و اهل فن برگزار کرده است.
همچنین در ادامه جلسه، علیرضا مهدوی شاهرودی رئیس کمیته تبلیغات واطلاع رسانی ستاد انتخابات استان تهران نیز گزارشی از اقدامات کمیته را ارائه کرد و گفت:‌ برگزاری همایش های موضوعی، نشست با مدیران رسانه های ملی و شاخص، رصد اخبار و تبلیغات مرتبط با انتخابات و انجام نظر سنجی از جمله اقداماتی است که از سوی کمیته در حال اجرا و پیگیری است.
همچنین در این جلسه، موضوع سنجش میزان آمادگی فرمانداری شهرستان های تابعه استان برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا که به صورت همزمان 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان 29 اردیبهشت سال آینده برگزار می شود.
تهرام 7247**1625
خبرنگار: امین کمالی فر - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.