به گزارش ایرنا، سید محمدکاظم نظری روز چهارشنبه در آیین نمادین جشن نیکوکاری در دبیرستان دخترانه مهدیه اکبرآباد یاسوج اظهار داشت: احسان، انفاق و رسیدگی به حال محرومان ریشه در آموزه‌های دینی و مبانی دین مبین اسلام دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که این جشن به طور همزمان در 2 هزار مدرسه استان برگزار شد.
هادی زارع پور اظهار داشت: فرهنگیان و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت در این جشن کمک‌های نقدی و کالایی خود را به دانش آموزان نیازمند استان اهدا کردند.
وی افزود که کمک‌های جمع آوری شده در هر کدام از مدارس کهگیلویه و بویراحمد بین دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت که 558 پایگاه ثابت و سیار کمک‌های مردم استان در جشن نیکوکاری سال جاری را به مدت سه روز جمع آوری می‌کنند که از این تعداد 462 پایگاه در مدارس دایر شده است.
فرید محبی اظهار داشت: این جشن برای بیست و هفتمین سال و با هدف کمک به نیازمندان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود.
وی افزود که شعار جشن نیکوکاری سال جاری «بهار همدلی، شکوه مهربانی» است.
محبی بیان کرد: پایگاه‌های جشن نیکوکاری فردا /پنجشنبه/ در سطح شهرها، مساجد، پایگاه‌های مقاومت بسیج و موسسه‌های خیریه کهگیلویه و بویراحمد و 20 اسفند سال جاری نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه استان مستقر خواهند شد.
وی عنوان کرد که سال گذشته در جشن نیکوکاری 12 میلیارد ریال کمک نقدی و کالایی در کهگیلویه و بویراحمد جمع آوری شد.
هفته احسان و نیکوکاری سال جاری از 14 تا 20 اسفند است.
33 هزار و 640 خانوار با جمعیت 84 هزار و 371 نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند که 13 درصد جمعیت افزون بر 700 هزار نفری این استان را شامل می‌شود.
افزون بر 149 هزار دانش آموز پسر و دختر در مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می‌کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.