به گزارش ایرنا، مهدی متقیان روز شنبه در نشست کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: 26 جایگاه سی.ان.جی در استان وجود دارد که از این تعداد 17 مورد خصوصی و 9 مورد نیز دولتی بوده که زیر نظر شهرداری ها فعالیت می کنند.
وی گفت: پنج مورد از جایگاه های سی.ان.جی دولتی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج است و در هر کدام از شهرهای سی سخت، دوگنبدان، دهدشت و چرام نیز یک مورد وجود دارد.
مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: 9 مورد از 17 جایگاه سی.ان.جی خصوصی این استان تاکنون استاندارد سازی شده اند و هشت مورد مابقی نیز در حال انجام مراحل مربوطه هستند.
متقیان بیان کرد: این در حالی است که از 9 جایگاه سی.ان.جی دولتی در شهرهای یاسوج، سی سخت، دوگنبدان، دهدشت و چرام تاکنون هیچکدام استانداردسازی نشده اند.
وی عنوان کرد: جایگاه های سی.ان.جی دولتی و خصوصی غیراستاندارد کهگیلویه و بویراحمد تا یک ماه آینده برای استاندارد سازی مهلت دارند و پس از پایان این زمان نیز به مراجع قضایی معرفی می شوند.
متقیان ابراز داشت: مکان یابی بسیاری از جایگاه های سی.ان.جی کهگیلویه و بویراحمد مناسب نبوده و در اطراف آنها واحدهای مسکونی و یا تجاری قرار دارد که در صورت بروز مشکل خطرات جانی و مالی چشمگیری به دنبال همراه خواهند داشت.
وی گفت: 2 سال پیش تاکنون مخازن سی.ان.جی 600 دستگاه تاکسی در یاسوج اعم از درون شهرِی، تلفنی و بی سیم توسط کارشناسان اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد مورد بازرسی قرار گرفته که از این تعداد هیچکدام استانداردهای لازم در زمینه های سیستم تهویه، پایه و پیچ و مهره را نداشته و برخی نیز دارای نشت گاز بوده اند.
متقیان اظهار داشت: باید موضوع مهم استاندارد سازی مخازن سی.ان.جی تاکسی ها در کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش جدی گرفته شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.