به گزارش ایرنا، پژمان نیک اقبالی روز شنبه در نشست کارگروه استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برنامه زمان بندی برای استاندارد سازی جایگاه های سی.ان.جی دولتی این پنج شهر استان توسط شهرداری ها تعریف شود زیرا در غیر این صورت خلل ایجاد خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت و حساسیت مقوله استاندارد، گفت: سال های اخیر توجه جدی به این امر در استان شده است.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تاکنون برای استاندارد سازی وسایل شهر بازی، مصالح ساختمانی و آسانسور اقدام های ارزنده ای در این استان انجام شده و با جدیت در دستور کار است.
نیک اقبالی بیان کرد: استاندارد سازی جایگاه های سی.ان.جی و مخازن سی.ان.جی تاکسی های یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه و بویراحمد در نشست بعدی شورای فنی استان مطرح و بررسی شود.
وی عنوان کرد: مخازن سی.ان.جی تاکسی های کهگیلویه و بویراحمد اعم از درون شهری، تلفنی و بی سیم بر اساس سال ساخت آنها استاندارد سازی شوند و اولویت نیز با مخازن فرسوده و قدیمی باشد.
نیک اقبالی ابراز داشت: سعی شود تا پایان سال جاری حداقل نیمی از مخازن سی.ان.جی حدود یکهزار دستگاه تاکسی کهگیلویه و بویراحمد استاندارد سازی شوند.
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: جایگاه های سی.ان.جی دولتی و خصوصی دارای استانداردهای لازم این استان از ارائه خدمات به تاکسی های فاقد برچسب استاندارد سازی و ایمنی مخازن سی.ان.جی از ابتدای سال 1396 بپرهیزند.
نیک اقبالی اظهار داشت: بازدارندگی های لازم از قبیل دادن تذکر، گرفتن تعهد و یا توقیف وسیله نقلیه برای رانندگان تاکسی های کهگیلویه و بویراحمد به منظور استاندارد سازی مخازن سی.ان.جی خودروها لحاظ شود.
وی افزود: نرخ معاینه فنی تاکسی های کهگیلویه و بویراحمد برای استاندارد سازی مخازن سی.ان.جی در نشست مشترکی با حضور شهرداری ها، اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تعیین شود.
نیک اقبالی بیان کرد: استفاده از گاز ال.پی.جی در خودروها غیر قانونی و ممنوع بوده و به دلیل داشتن خطرات متعدد باید با متولیان امر در صورت مشاهده برخورد جدی کنند.
وی عنوان کرد: رسانه ها و خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد برای ترویج روز افزون فرهنگ استاندارد در این استان و ایجاد حساسیت لازم بین مردم تلاش کنند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: حسینعلی راشکی
7535/8005

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.