به گزارش ایرنا، محمدعلی جاوید پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: ساختمان دفتر امور بانوان شهرداری یاسوج نیز در راستای ارائه انواع خدمات به زنان و دختران این شهر 28 دی سال جاری افتتاح خواهد شد.
وی گفت: عملیات اجرایی مجموعه ورزشی جوانان یاسوج در زمینی به مساحت سه هکتار به همراه 10 پارک محله ای دهه فجر سال جاری آغاز می شود.
شهردار یاسوج افزود: برون ‌سپاری فعالیت های شهرداری یاسوج دی سال جاری انجام می شود و این امر مهم نیز سال ها قبل در مراکز دیگر استان‌ های کشور اجرا شده بود.
جاوید بیان کرد: راه اندازی سامانه تلفنی 137 شهرداری یاسوج در دی سال جاری اقدامی مهم در راستای دریافت مسائل، مشکلات، درخواست ها و دغدغه های مردم این شهر در زمینه های مختلف است.
وی عنوان کرد: مرکز نمایشگاه های دائمی یاسوج به مساحت 17 هزار مترمربع و با پنج هزار مترمربع فضای مسقف فروردین سال 1396 افتتاح می شود.
جاوید ابراز داشت: نهضت آسفالت به طور جدی در دستور کار مسئولان شهرداری یاسوج است و در این طرح بخش عمده‌ ای از معابر عمومی یاسوج آسفالت خواهد شد.
شهردار یاسوج بدون اشاره به اعتبار مورد نیاز، گفت: تا پایان شهریور سال 1396 تعداد 100 طرح عمرانی در زمینه های مختلف توسط شهرداری یاسوج در این شهر اجرا و یا افتتاح می‌ شود.
جاوید اظهار داشت: باید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان شود و شهرداری یاسوج نیز همواره درصدد اطلاع رسانی فعالیت‌های انجام شده است.
وی افزود: عمده درآمدهای شهرداری یاسوج از محل عوارض پرداختی توسط مردم است.
جاوید با اشاره به وضعیت نامطلوب اقتصادی کشور در چند سال اخیر، بیان کرد: مسئولان و کارکنان شهرداری یاسوج توانستند با درایت خود اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب را تا حد قابل ملاحظه‌ای اجرا کرده و با مدیریت جهادی به دنبال خدمت رسانی هر چه مطلوب‌تر به مردم این شهر بوده و هستند.
وی عنوان کرد: اقدام‌ها و خدمات شهرداری یاسوج بر مبنای مدیریت جهادی است و این‌گونه تلاش کردن نیز در تمامی ارکان شهرداری یاسوج مشهود است.
جاوید با بیان اینکه یاسوج همواره در زمینه پارک دارای کمبود بوده، ابراز داشت: سال 1396 هیچ مشکلی برای مردم و گردشگران در این زمینه وجود نخواهد داشت.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.