به گزارش خبرنگار ایرنا فهمیه فرهمندپور عصر شنبه در دیدار با آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان اظهار کرد: اگر آسیب های این رویگردانی فرهنگی توسط روحانیت و ائمه جمعه تبیین و تشریح شود، امیدواری به کاهش آن تا حد زیادی بیشتر خواهد شد.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده اظهار کرد: مشکلاتی مانند فرار دختران از منزل و آسیب های مشابه آن ناشی از کمبود عاطفه میان اعضای خانواده و توجه نکردن به خواست نوجوانان و جوانان است.
وی بیان کرد: یکی از راه های جلب توجه مردم به بازگرداندن گرما و صمیمیت به کانون خانواده ها، کمک موثر روحانیون و علما و بیان مشکلات در تریبون ها و منابر است.
وی ادامه داد: مشکل اصلی به وجود آمده در جامعه که منجر به متزلزل شدن بنیان خانواده ها شده است، کم توجهی به اصلاح روابط خانوادگی است.
مشاور وزیر کشور در امور زنان و خانواده افزود: روحانیت همچنان قشر مورد وثوق و مورد تاکید و توجه مردم است و بیان آسیب ها توسط آنان همراه با راهکارهای موثر می تواند منجر به کاهش آسیب های اجتماعی رو به ازدیاد در کشور شود.
فرهمندپور ادامه داد: استمداد از علما و روحانیت برای کمک به حل این مشکلات نافی مسوولیت دولت در برنامه ریزی و حل نارسایی ها نیست و اگر این تلاش ها در کنار یکدیگر و با هدف واحد ناشی از یک برنامه اصولی همراه باشد می تواند نتایج دلخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی در کاهش آسیب های اجتماعی را به همراه داشته باشد.
3091 /6203
* خبرنگار : میثم محسنی ** انتشاردهنده: کرمانی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.