به گزارش ایرنا، غلام محمد زارعی روز دوشنبه با صدور پیامی درگذشت رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، جامعه روحانیت مبارز، خانواده گرامی آن عالم جلیل القدر و همه مردم استان کهگیلویه و بویر احمد تسلیت گفت.
متن پیام نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی:
بسم الله الرحمن الرحیم
إنا لله وإنا إلیه راجعون
ارتحال مجاهد نستوه و مبارز دیرین انقلاب حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی که عمری در همراهی با امام خمینی(ره) و رهبری انقلاب اسلامی، در تاریخ معاصر ایران خدمات وی در ایام شکل گیری و پیروزی انقلاب، دوران پرافتخار دفاع مقدس و سازندگی ایران اسلامی دارای جایگاه ویژه ای بوده است، موجی از اندوه در میان ملت ایران ایجاد کرده که حاکی از جایگاه رفیع آن مرد لحظه های سخت در قلوب ملت ایران است.
اینجانب این ضایعه دردناک را به محضر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، جامعه روحانیت مبارز، خانواده گرامی آن عالم جلیل القدر و همه مردم استان صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات را برای ان مرحوم مسئلت دارم.
به گزارش ایرنا، آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام و از پیشگامان انقلاب اسلامی که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان شهدای تجریش تهران بستری شده بود شامگاه یکشنبه دار فانی را وداع گفت.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
3016/8005

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.