استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصمم هستیم که سی‌سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعدی دهیم.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: کار ساخت و ساز در سی سخت آغاز شده و بنا به دستور رئیس جمهوری مصمم هستیم که سی‌سخت را بازسازی شده تحویل دولت بعدی دهیم.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، حسین کلانتری روز پنجشنبه در جمع مردم سی سخت گفت:بعد از زلزله ۲۹ بهمن ماه در شهرستان دنا، آرامش و آسایش مردم به هم خورد و شرایط دشواری برای مردم ایجاد شد اما عزیزان سپاه، نیروی انتظامی، دستگاه های خدمات رسان،  مسئولان استانی و شهرستانی و هیئت دولت به ویژه شخص رئیس جمهور  مردم را تنها نگذاشتند.

استاندار گفت: کار امداد و نجات به خوبی انجام شد، خدا را شاکریم که  تلفات جانی نداشتیم و در ادامه اسکان اضطراری را برپا کردیم اما مردم استقبال نکردند چرا که مردم در کنار هم دیگر بودند و یکدیگر را تنها نگذاشتند.

کلانتری این روحیه وفاق و همدلی که بین مردم استان وجود داشت را شایسته تقدیر دانست و گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد در همدلی و مهربانی سنگ تمام گذاشتند.

استاندار ادامه داد: شهر را  به ۹ محور تقسیم کرده و ۹ تیم تشکیل دادیم و با کمک نماینده معتمدین مردم، نیروی انتظامی و هلال احمر محموله های کمک بین مردم توزیع شد و همان شب همه مسئولان کشوری را در جریان قرار دادیم.

کلانتری گفت: اولین زلزله‌ ای بود که اعتبارات ۴۳۰ میلیاردی ان به سرعت توسط دولت تصویب شد.

وی افزود: گروه‌های جهادی،  بسیج و سپاه با همه توان پای کار بودند، ۶ هزار درخواست ارزیابی داشتیم که ۷۰۰ مورد نهایی و ۲۰۰ مورد آواربرداری شده  است.

کلانتری پیام مقام معظم رهبری را که از سوی سردار سلامی به عنوان سفیر رهبر معظم انقلاب بیان شد مایه دلگرمی عنوان کرد.

وی تاکید کرد؛ با کمک مردم و حمایت ویژه دولت سی سخت را دوباره می سازیم.

زمین لرزه ای به بزرگی ۵.۶ ریشتر ساعت ۲۲ و پنج دقیقه و ۳۴ ثانیه شب ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ شهر سی ‌سخت مرکز شهرستان دنا را لرزاند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.