رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ مورد عملیات ایمن سازی انجام شده است.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۰ مورد عملیات ایمن سازی خطوط لوله های تاسیسات نفتی در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش جماران، حسین سبکبار اظهار داشت:با هدف  صیانت از تولید و پیشگیری از آلودگی های زیست محیطی ایمن سازی خطوط لوله های تاسیسات نفت شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران انجام می شود.

وی بیان کرد: این اداره با دریافت درخواست انجام کار و دستورالعمل های اصلاحی از امور فنی با برنامه‌ریزی و محاسبات دقیق و شرایط خاص ، خطوط لوله اقدام به ایمن سازی خطوط نفتی می کند.

سبکبار عنوان کرد: عملیات ایمن سازی از طریق اجرای خاکبرداری ،خاکریزی ، تمیزکاری ، احداث و تعمیر پل ، پوشش گذاری ،برشکاری ،جوشکاری تعمیر و تعویض لوله ، اتصالات و شیرآلات انجام می شود.

رئیس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران  تاکید کرد:امسال تیم های عملیاتی این اداره با آمادگی به صورت شبانه روزی با دریافت گزارش اولیه نشت نفت و یا گاز با وجود بعد مسافت در کمترین زمان ممکن ماموریت های محول شده را انجام داده است و در این مدت هیچ گونه آلودگی نفتی رخ نداده است.

رییس اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ابراز داشت: انجام اصولی و ایمن مأموریت‌های ابلاغی به اداره نگهداری و تعمیرات خطوط لوله این شرکت با حمایت های مسئولان ارشد شهرستان و تلاش پرسنل بدون هیچ گونه حادثه ای  از ابتدای سال جاری تاکنون اجرا شده است و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.