سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره با اشاره به همجواری این شهرستان با خوزستان، گفت: از ورود خودروهای پلاک خوزستان به گچساران جلوگیری می شود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با تأکید بر اینکه خطر سرایت ویروس کرونا در گچساران جدی است، گفت: از ورود خودروهای با پلاک خوزستان به گچساران جلوگیری می شود

آرین غلامیان در نشست با اصحاب رسانه گفت: خطر سرایت ویروس کرونا در گچساران به دلیل اینکه در مجاورت استان خوزستان قرار گرفته و ارتباط زیاد شهروندان با شهرستان بهبهان جدی است. شهروندان بیش از پیش فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند. 

سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به بازگشایی مدارس و بیشتر مشاغل گفت: در صورت دست کم گرفتن امکان سرایت  ویروس کرونا در این شهرستان همه تلاش های مردم و مسئولان ناکام خواهد شد.

وی با بیان اینکه از ورود خودروهای با پلاک خوزستان به گچساران جلوگیری می شود، اظهار داشت: از ابتدای انتشار ویروس کرونا در اسفند سال1398 تاکنون یک هزار و 6 مورد نمونه گیری کرونا در گچساران انجام شده است. بیشتر افرادی که از آنان نمونه گیری ویروس کرونا انجام شده است بین سنین 35 تا 60 سال بوده اند. این تعداد نمونه گیری از افراد با علائم مشکوک، خانواده یا افرادی که با بیماران کرونایی ارتباط داشته اند و پرسنل درمانی گچساران انجام شده است.

غلامیان با بیان اینکه هفت روز است که هیچ موردی از بیماری کرونا در گچساران گزارش نشده است، مشارکت مردم و مسئولان برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با ادامه تعامل بین مردم و مسئولان شاهد کنترل ویروس کرونا در این شهرستان باشیم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.