رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در آیین کلنگ زنی این پایگاه گفت: این پایگاه در زمینی به مساحت  ۸۰۰ متر مربع و با زیربنای  ۲۵۰ متر مربع ساخته می شودو تمام هزینه آن را یک فرد نیکوکار بنام حاج غلامحسین زاده دباغ از خیرین شهرستان دزفول تامین می کند و قرار است پایگاه تا پایان سال افتتاح شود.
هومن کلانتری با بیان اینکه محورگتوند-شوشتر از جاده‌های حادثه خیز استان خوزستان است، اضافه کرد: تصادفهای جاده ای زیادی در این نقطه رخ می دهد که با توجه به وجود پایگاه اورژانس صالح شهر، با احداث این پایگاه، این نقطه به طور کامل تحت پوشش قرار می گیرد.
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گتوند در ادامه با بیان اینکه امسال سه طرح بهداشتی درمانی در شهرستان به همت خیرین در حال احداث است، افزود: پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای دشت بزرگ در بخش عقیلی به همت خیرین روستای دشت بزرگ، بخش ICU اطفال بیمارستان ۳۲ تختخوابی کارون به همت مجمع خیرین سلامت شهرستان و پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده ای سه راهی به همت یک نیکوکار دزفولی  احداث می شوند.


گتوند در زیرساخت های سلامت عقب است
رییس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در این آیین با بیان اینکه شهرستان گتوند در حد مردم و در حد فرهنگ این منطقه در زیرساخت های سلامت توسعه پیدا نکرده است، گفت: وظیفه داریم دینمان را نسبت به مردم فرهیخته و بافرهنگ این شهرستان که حق بزرگی بر گردن استان دارند ادا کنیم.
یوسف پریدار با اشاره به کمک ها و خدمات حاج غلامحسین زاده دباغ و دیگر خیران حوزه سلامت شمال خوزستال افزود: با توجه به خیرین حوزه سلامت و فرصت هایی که در منطقه وجود دارد، باید نهایت استفاده را از این ظرفیت ها ببریم و شاخص های سلامت شمال استان خوزستان بویژه شهرستان گتوند را ارتقا دهیم.

جاده های گتوند حادثه خیز هستند
 فرماندار گتوند نیز در این آیین از وضعیت  نامناسب جاده های  این شهرستان انتقاد کرد و گفت: در طول سال شاهد حوادث مرگباری در این محورها هستیم که نیازمند احداث باند دوم، اصلاح و ایمن سازی هستند، رو ز سه شنبه ۲ نفر از شهروندان در تصادف در نزدیکی سه راهی جان خودشان را از دست دادند و یک نفر مصدوم شد.
عبدالرضا احسانی نیا در ادامه به فعالیت ها و خدمات خیرین حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: خیرین حوزه سلامت شمال خوزستان و مجمع خیرین شهرستان گتوند بسیار کارگشا هستند و هم اکنون نیز چند طرح بهداشتی درمانی با کمک آنان در حال احداث است.
 دانشگاه علوم پزشکی دزفول مراکز بهداشتی، درمانی و بیمارستانی شهرستان‌های شوش و گتوند را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.