چهار طرح راه سازی مهم سال 99 در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح های جاده سازی این استان در سال 99 گفت: راه روستایی گراب به ده سم- پستوک با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال و به طول چهار کیلومتر یکی از مهمترین طرح های عمرانی کهگیلویه و بویر احمد در سال 99 است  که با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال اجراست.

به گزارش جماران، پژمان نیک اقبالی با بیان اینکه 81 میلیارد ریال اعتبار طرح های عمرانی در دست اجرای کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: راه روستایی گراب به ده سم- پستوک با اعتباری افزون بر 25 میلیارد ریال و به طول چهار کیلومتر یکی از مهمترین طرح های عمرانی کهگیلویه و بویر احمد در سال 99 است  که با پیشرفت فیزیکی بالای 90 درصد در حال اجراست.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: راه روستایی تنگ آزاد به بخش دیشموک با اعتباری افزون بر 11 میلیارد ریال و به طول 2 کیلومتر نیز آماده آسفالت در این بخش است. راه روستایی تنگ پیواره با اعتباری افزون بر 13 میلیارد ریال و به طول 2 و نیم کیلومتر نیز بهسازی و آماده آسفالت است.

وی با بیان اینکه راه روستایی سرچنار لوداب نیز با اعتباری افزون بر هفت میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شده است، گفت: همچنین قرارداد طرح بهسازی راه روستایی گلاب سفید به گردنگاه لوداب با اعتباری حدود 21 میلیارد ریال با پیمانکار منعقد شده که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1431369
  • منبع: خبرگزاری ایرنا
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.