هادی زارع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول و پایه های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد مشمول این موضوع می شوند. 

وی افزود: برگزاری امتحانات پایان سال دانش آموزان این چهار پایه تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد بر عهده معلمان و مدیران مدارس استان است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امتحانات پایان سال پایه نهم مقطع متوسطه اول و پایه دوازدهم مقطع متوسطه دوم این استان بر اساس اعلام قبلی به روش حضوری برگزار خواهند شد.

زارع پور عنوان کرد: مبنای ارزشیابی غیرحضوری دانش آموزان پایه های هفتم و هشتم دوره متوسطه اول و پایه های دهم و یازدهم دوره متوسطه دوم کهگیلویه و بویراحمد بر اساس مستندات فعالیت های آموزشی و تربیتی داخل و خارج مدرسه، آموزش های مجازی، نتایج ارزشیابی حضوری و غیرحضوری، ابتکارات و خلاقیت ها و ارزشیابی های تکوینی انجام می شود.

وی ابراز داشت: حضور دانش آموزان تمامی مقاطع تحصیلی کهگیلویه و بویراحمد در مدارس برای رفع اشکال درسی و ارائه خدمات آموزشی لازم به آنها از ۲۷ اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و به صورت اختیاری و داوطلبانه است. 

زارع پور گفت: بر اساس دستورالعمل ها باید معلمان و دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد هنگام حضور در مدارس این استان علاوه بر  استفاده از ماسک و دستکش اقدام به رعایت فاصله گذاری اجتماعی نیز کنند.

وی اظهار داشت: برنامه جبران دروس از سوی مدیران مدارس کهگیلویه و بویراحمد برای آن عده از دانش آموزان استان که امکان استفاده از شبکه شاد یا دیگر فضاهای مجازی را ندارند، اجرا می شود.

افزون بر ۱۶۱ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم در کهگیلویه و بویراحمد تحصیل می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.