سرهنگ سید محمد موسوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی، حین کنترل و  پایش خودروهای عبوری محور شیراز به گچساران به یک دستگاه خودروی پژو مشکوک شدند و  آن را متوقف کردند.
وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو ۴ کیلو و ۱۵۰ گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در آن جا ساز شده بودرا کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ابراز داشت:در خصوص این پرونده  راننده دستگیر و به مرجع قضایی معرفی و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

فرمانده انتظامی گچساران همچنین از دستگیری سارق حرفه ای منازل با اعتراف به پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 
موسوی اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت منازل در گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود:مأموران پس از انجام تحقیقات فنی و تخصصی سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
موسوی تصریح کرد:متهم در بازجویی های اولیه به  پنج فقره سرقت واحدهای مسکونی گچساران اعتراف کرد.
وی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدارهای انتظامی و نصب سیستم های ایمنی از نگهداری وجه نقد و اشیا قیمتی در منزل بدون رعایت نکات ایمنی خودداری کنند.

موسوی تاکیدکرد:شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

موسوی عنوان کرد:۱۴۵ متهم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و احساس امنیت شهروندان در فروردین امسال در این شهرستان دستگیر شدند.

وی اظهار داشت:این متهمان شامل۲۷ نفر سارق، ۵۲ معتاد ، یک نفر قاچاقچی و ۶۵ متهم جرائم خرد در گچساران شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.