سردار غلامعباس غلامزاده روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال موادمخدر و توزیع آن در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.
وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند 2 خودرو متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه توقیف کردند.
سردار غلامزاده اظهار داشت: در بازرسی از خودرو توقیفی 100 کیلوگرم تریاک و هروئین که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود را کشف و در این رابطه 4 نفر دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سوداگران مرگ در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.
وی همچنین از دستگیری 3 سارق با 70 فقره سرقت باطری خودرو در 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران از چندین فقره سرقت باطری خودرو در گشت های هدفمند یکی از سارقان را حین سرقت باطری شناسایی و دستگیر کردند.
سردار غلامزاده اظهار داشت: سارق پس از بازجویی فنی به همدستی 2 نفر دیگر در سرقت ها اعتراف کرد.
سرهنگ سلیمان ریاحی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر چهارمحال وبختیاری نیز از دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر حین انتقال 320 گرم مواد مخدر به زندان شهرکرد خبر داد.
به گزارش ایرنا، از ابتدای سال جاری تاکنون حدود 2 تن مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.
7360/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.