حمید حسینیان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره به صورت مجازی و با موضوع «کرونا را شکست می دهیم» از سوی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی استان برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره آموزش شیوه های مقابله با بیماری کرونا و پاسداشت تلاش ها و خدمات کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه ریشه کنی آن است.

مسؤول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: فراخوان این جشنواره هفتم فروردین ماه ۱۳۹۹ منتشر و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه آن واقع در حوزه هنری استان نیز تا ۲۰ همین ماه بود.

حسینیان عنوان کرد: ۵۵ اثر در بخش شعر و ۱۷ اثر نیز در بخش داستان از سراسر کهگیلویه و بویراحمد به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

وی ابراز داشت: بر اساس رأی هیأت داوران این جشنواره در بخش داستان سه اثر برگزیده و یک اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.  

حسینیان گفت: لیلا کریمی با داستان «خدا حافظ حافظ» با محوریت حال و روز خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا، معصومه ملکوتی با داستان «ما شکستش دادیم» با محوریت وضعیت خانواده های کادر درمانی و امین بالین پرست با داستان کوتاه «شهدای بوسنا» با محوریت آموزش پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مناطق محروم به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

وی اظهار داشت: سامان آرام بن با داستان «خیال چهارساله» نیز شایسته تقدیر این جشنواره شد.

حسینیان افزود: بر اساس رأی هیأت داوران در بخش شعر این جشنواره حمید آذرگون، سید اکبر سلیمانی و مهدی مرادی به ترتیب عناوین اول تا سوم را به دست آوردند و جواد چمنی و نجمه آرام بن نیز شایسته تقدیر شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.