به گزارش خبرنگار مهر، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: این جشنواره مجازی در سطح استانی با موضوع پیشگیری از کرونا به پاس خدمات صادقانه پرسنل درمانی و همچنین آموزش شیوه‌های مقابله با شیوع ویروس کرونا با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.

حمید حسینیان افزود: فراخوان این جشنواره هفتم فروردین ماه منتشر و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ فروردین تعیین شده بود و مورد استقبال شاعران و نویسندگان هم استانی قرار گرفت.

حسینیان ابراز داشت: در بخش شعر، ۵۵ اثر و در بخش داستان ۱۷ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از مطالعه و بررسی دقیق توسط هیأت داوران آثار برتر انتخاب و معرفی شدند.

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان گفت: هیأت داوران در بخش داستان با در نظر گرفتن قالب کار و همچنین ابعاد دیگر داستان همچون قصه، زبان، روایت و تخیل و همچنین میزان درگیری متن با موضوع از میان آثار دریافتی ۳ اثر را حائز رتبه اول تا سوم و یک اثر را شایسته تقدیر دانستند.

حسینیان ابراز داشت: لیلا کریمی با داستان خدا حافظ حافظ، با محور حال و روز خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا رتبه اول و معصومه ملکوتی با داستان "ما شکستش دادیم"با اشاره به وضعیت خانواده‌های پرسنل درمانی رتبه دوم و امین بالین پرست با داستان کوتاه"شهدای بوسنا" با موضوع آموزش پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در مناطق محروم رتبه سوم بخش داستان این جشنواره را از آن خود کردند و همچنین سامان آرام بن با داستان "خیال ۴ ساله "شایسته تقدیر شد.

حسینیان خاطرنشان کرد: در بخش شعر این جشنواره حمید آذر گون، سید اکبر سلیمانی و مهدی مرادی حائز رتبه‌های اول تا سوم شدند و جواد چمنی و نجمه آرام بن شایسته تقدیر این بخش شدند.

وی افزود: داوری آثار این جشنواره در بخش داستان بر عهده محمد رفیعی شیخ حسین و میثم فرهمندیان و در بخش شعر حمید حسینیان و رسول سنایی بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.