این شهروندان می گویند که در شرایطی که بازار این شهر تعطیلات است و مستاجران درآمدی ندارند تصمیم گرفته ایم تا با بخشش اجاره بهای واحدهای تجاری و مسکونی خود در کاهش آلام این افراد سهیم باشیم.

آنان معتقدند: گذر از روزهای سخت انتشار ویروس کرونا در کشور نیازمند تلاش های زیادی در بخش های اقتصادی،فرهنگی،پزشکی و روانی است که دولت به تنهایی نمی تواند همه این بار سنگین را به دوش بکشد.

این شهروندان نیکوکار ضمن قدردانی از کسانی که برای کاهش اثرات ویروس کرونا  گام های اثربخشی برداشته اند از همه افراد توانمند خواستند به پویش کمک به نیازمندان در این روزهای پایان سال برخیزند.

فرهنگی باشتی گفت: بخشش اجاره بهای اسفند ماه ۱۶ واحد تجاری برای کمک به اصناف خسارت دیده از تعطیلی بازار سهم من از رفع بحران کروناست.

علیرضا عباسی اظهار داشت:اجاره بهای این واحدهای تجاری در شهر باشت ماهیانه ۶۰ میلیون ریال است.

وی با اشاره به اینکه رفع بحران کرونا به عنوان مهمترین مساله کشور نیازمند نقش آفرینی همه هموطنان است تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از بازار شهر باشت برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا تعطیل است و اصناف فعال در این مجتمع درآمد دیگری ندارند وظیفه خود دانستم تا با بخشیدن اجاره بهای مغازه ها سهم کوچکی در رفع بحران ویروس کرونا داشته یاشم.

این فرهنگی نیکوکار عنوان کرد:  همان طور که در این روزهای پایان سال پزشکان و پرستاران با از جان گذشتگی در حال مراقبت از بیماران هستند تا جایی که بسیاری از آنان در راه این خدمت جان خود را از دست داده اند همه مردم وظیفه دارند از بخشی از خواسته های خود برای رفع این معضل بگذرند.

عباسی همکاری اصناف شهرهای باشت و بوستان برای تعطیلی بازار این شهرها را ستودنی دانست.

وی از رسانه های ارتباط جمعی خواست تا با پیشگیری از آثار برخی شایعات بر روحیه مردم در رفع این مشکل نقش آفرینی کنند.

عباسی بیان کرد: قرنطینه خانگی و گذر از سنت های نوروز باستانی بزرگترین کمک هر ایرانی وطن دوست به مهار ویروس کروناست.

لطف الله موسوی که صاحب یک مجتمع تجاری ۱۳ واحدی در این شهرستان است نیز اعلام کرد اجاره بهای اسفند واحدهای تجاری خود را بخشید.

وی از شهروندان خواست تا با خودداری از دید و بازدیدهای نوروزی و سفر به پویش مردمی مهار بحران کرونا بپیوندند.

یک شهروند باشتی به نام محمد حسین بلادی کرایه اسفند واحد مسکونی خود که ۵۰۰ هزار تومان است را به مستاجر خود بخشید.

وی با اشاره به اینکه انتشار ویروس کرونا باعث کسادی بازار  و فشار اقتصادی به فعالان مشاغل آزاد شده است افزود: در این شرایط سخت باید هر فردی هر کاری از دستش برمی آید انجام دهد.

وی بیان کرد: روزهای سخت جنگ با کرونا خواهد گذشت و آنچه باقی خواهد ماند مهربانی و گذشت هایی است که در این روزها در حق همدیگر انجام می دهیم.

شهرداری و شورای شهر باشت نیز اجاره بهای مجتمع هفت واحدی مربوط به شهرداری این شهر را بخشیدند.

هنوز مورد قطعی از ویروس کرونا در شهرستان باشت گزارش نشده است.

تاکنون 27 نفر در کهگیلویه و بویراحمد به بیماری ویروس کرونا مبتلا شده اند.

شیوع ویروس کرونا اواخر دسامبر گذشته ( آذر و دی ماه ۹۸ ) از کشور چین آغاز شد و در اوایل اسفندماه این ویروس به کشور ایران رسید که به گفته رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، تاکنون ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۸۵۳ نفر بر اثر ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۴ هزار و ۹۹۶ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و فوت ناشی از ابتلا به این ویروس بیان کرد: هزار و ۵۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته به جمع مبتلایان به کووید ۱۹ اضافه شده و در مجموع ۱۴ هزار و ۹۹۱ نفر مبتلای قطعی به این بیماری در کشور داریم.

وی ادامه داد: همچنین ۴ هزار و ۹۹۶ نفر از این تعداد تاکنون با حال عمومی خوب از بیمارستان‌ها مرخص شده‌اند.

جهانپور گفت: متاسفانه از بین بیماران جدید شناسایی شده، ۱۲۹ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان بیماری کووید ۱۹ در کشور به ۸۵۳ نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.