ارسلان عباسی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: متخلفان اقلامی مانند ژل،دستکش و ماسک را در گچساران احتکار یا بیشتر از قیمت واقعی آن فروخته بودند.

وی تاکید کرد:متخلفان شناسایی شده برابر قانون و میزان جرم با تعطیلی موقت یا دائم واحد صنفی،ثبت در پرونده پزشکی جریمه خواهد شد.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی گچساران عنوان کرد: گشت‌های اداره تعزیرات حکومتی در راستای رسیدگی به هر گونه تخلف‌ صنفی و گران‌فروشی در کنار بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فعال است و با بازرسی‌های منظم در تلاش برای جلوگیری از هرگونه تخلف هستند.

عباسی گفت: پرونده‌های افزایش قیمت‌ اقلام مورد نیاز پیشگیری از انتشار ویروس کرونا در گچساران خارج از نوبت رسیدگی خواهد شد.

شهرستان گچساران چهار هزار و ۷۰۰ واحد صنفی در قالب ۲۸ اتحادیه صنفی دارد.

هنوز موردی از ویروس کرونا در گچساران شناسایی نشده است.
شهرستان ۱۲۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

به گزارش ایرنا، مجموع ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا ظهر چهارشنبه به دو هزار و ۹۲۲ نفر و فوت ناشی از کرونا نیز به ۹۲ نفر رسیده است. همچنین ۵۵۲ نفر در مجموع بهبود یافته‌اند.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان»واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون علاوه بر کشورهای جنوب شرق آسیا، خاورمیانه، اروپا، قاره های آفریقا، اروپا و اقیانوسیه، کشورمان را هم تحت تاثیر قرار داده، تاکنون حدود سه هزار نفر در جهان بر اثر ابتلا به این بیماری ویروسی جانباختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.