به گزارش ایرنا، ظرف چند روز اخیر کلیپ های و فیلم های توهین آمیزی در خصوص نامزدهای انتخاباتی از افرادی که قصد شان تنها تشویش اذهان عمومی و اختلاف و تفرقه افکنی است در فضای مجازی دست به دست می چرخد.

یکی از این کلیپ ها مربوط به روز سوم اسفند ماه توسط یک فرد ناشناس در منطقه سرنجل کل یاسوج گرفته شده است که افراد سودجو و فرصت طلب  با سوءاستفاده و تصویر برداری و رفتار غیر اخلاقی سبب تشویش و جریحه دار نمودن افکار عمومی شدند.

یکی از افراد نظاره گر در حین برگزاری جشن و شادی مردم استان در این منطقه با شیطنت اقدام به فیلمبرداری از یک جرثقیل کرده و همزمان سخنانی را ایراد می کند.

این کلیپ حاشیه های بسیاری داشته و در شبکه های رسمی و اخبارهای استان و کشور پخش شده است.

 کلیپ مذکور سبب نگرانی برخی از مسئولان استانی شده و واکنش هایی در پی داشته است.

کهگیلویه و بویراحمد با حدود ۶۹ درصد مشارکت مردم در روز دوم اسفند ماه رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در اطلاعیه ای اعلام کرده است که دوم اسفند ۹۸ ، با خلق حماسه گسترده و مثال زدنی مردم فهیم استان در پای صندوق های اخذ رای ، شاهد مشارکت حداکثری مردم و کسب رتبه نخست کشوری مشارکت ، به یک روز ماندگار دیگری در تاریخ این سرزمین تبدیل و به ندای مقام معظم رهبری مدظله العالی لبیک گفتند .

در این اطلاعیه آمده است که نیروی انتظامی استان از مردم شریف و نجیب و ولایی استان کهگیلویه و بویراحمد که با خلق این حماسه بزرگ برگ زرین دیگری بر افتخارات خود  افزودند، مجموعه انتظامی ، نظامی، امنیتی و قضایی از این مردم که ما در برقراری آرامش و امنیت و خلق این حماسه بزرگ، همراهی کردند، تقدیر و تشکر می کند.

همچنین آورده شده که در تاریخ سوم اسفند ، در جشن خود جوش و مردمی نامزد منتخب شهرستان های بویراحمد و دنا در تفرجگاه سرنجل کل واقع شهرستان بویراحمد ،  افراد سودجو و فرصت طلب  با سو استفاده و تصویر برداری و رفتار غیر اخلاقی ؛ باعث تشویش و جریحه دار نمودن افکار عمومی شدند که با انجام این عمل زشت، قصد دامن زدن به اختلافات قومی و قبیله‌ای داشتند.

در ادامه بیان شده که این حرکت از منظر اخلاقی ، عرفی، قانونی و دیگر موارد محکوم و از لحظه انتشار این کلیپ،  پلیس استان کهگیلویه و بویر احمد با جدیت به این موضوع ورود که نتیجه و اقدام پلیس به سمع و نظر مردم خواهد رسید. 

همچنین عنوان شده است که چنانچه کسانی قصد داشته باشند از این فضا سو استفاده کنند و یا ادامه انتشار تصاویر و کلیپ های مشابه را داشته باشند ، این اقدام آنها بدون شک از چشمان بیدار پلیس دور نخواهد ماند و نیروی انتظامی با هماهنگی دستگاه محترم و مقتدر قضایی ،  مجازات سختی را برای انتشار دهندگان چنین کلیپ هایی رقم خواهد زد . 

این مرکز  به انتشار دهندگان چنین کلیپ هایی هشدار داد که انتشار چنین کلیپ هایی،  موجب تشویش اذهان عمومی خواهد بود و کاری غیر انسانی است و مشکلات مضاعف روانی و ناامنی اجتماعی را در پی دارد. 

همچنین از شهروندان خواست که از انتشار و بازنشر هرگونه کلیپ و خبر نادرست در شبکه‌های اجتماعی خودداری کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.