به گزارش ایرنا، سردار مهدی انصاری در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در آستانه هفته ناجا، اظهار داشت: امسال ۹۳ درصد جرائم موجود در زمینه سایبر کشف شده اند و تنها حدود هفت درصد از آنها باقی مانده اند.

وی افزود: برداشت های اینترنتی غیرمجاز با ۵۷ درصد در صدر جرایم سایبری، هتک حیثیت با ۱۴ درصد و مابقی نیز سایر جرائم در حوزه فضای سایبری کهگیلویه و بویراحمد را به خود اختصاص داده اند.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این استان امسال از لحاظ سرقت های مهم در میان استان های کشور استان رتبه ۲۹، سرقت های خرد ۲۷، شرارت ۲۷، خودکشی ۲۳ و قتل ۱۹ است.

سردار انصاری عنوان کرد: ۶ ماهه نخست امسال ۲۵۰ دستگاه خودروی شوتی توسط نیروهای پلیس به واسطه تیراندازی و به دام انداختن آن ها توقیف شده اند.

وی ابراز داشت: عامل برخی از تصادفات جاده ای در این استان خودروهای شوتی بوده اند اما در مجموع می توان گفت در حوزه تصادفات امسال ۲۵ درصد فوتی این حوادث افزایش داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: هفته نیروی انتظامی «ناجا» از ۱۱ مهر ماه جاری با شعار «پلیس هوشمند، امین مردم» آغاز می‌شود.

سردار انصاری بیان کرد: برنامه های این هفته از قبیل تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه، برپایی نمایشگاه فضای مجازی، امحای مواد مخدر، دیدار با کارکنان بیمار در بیمارستان ها، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و اجرای برنامه‌های مختلف دیگر هستند.

وی گفت: هر یک از روزهای هفته نیروی انتظامی با نام‌های متفاوتی نام‌گذاری شده و برنامه‌های تدارک دیده شده آن روز با مشارکت گسترده نیروی انتظامی و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی اجرایی می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۱۳ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب ایران قرار دارد.

۹۸۶۸/۶۱۱۰


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.