حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دیدگاه مسؤولان اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد به سمن ها نسبت به سال های گذشته تا حد قابل ملاحظه ای بهبود یافته است.

وی افزود: هم اکنون این نگرش بین مدیران اجرایی و نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد رواج یافته که سمن ها همیار دولت بوده و می توانند بخش عمده ای از مشکلات جامعه را پیگیری کرده و کاهش دهند. 

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مسؤولان دولت تدبیر و امید تاکنون تلاش ها و اقدام هایی ارزنده برای کاهش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی شامل اعتیاد، طلاق، خودکشی و حاشیه نشینی در کشور و این استان انجام داده اند.

حجت الاسلام میرمحمدی عنوان کرد: اعتبارات مناسبی در همین زمینه از ابتدای امسال تاکنون از سوی دولت تدبیر و امید به سمن ها و ۱۳ دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شده است.   

وی ابراز داشت: بهبودیافتگان مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش مورد حمایت مادی و معنوی دستگاه های مختلف اجرایی این استان قرار گیرند.

حجت الاسلام میرمحمدی گفت: برخی از معتادان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل بیکار بودن و داشتن مشکلات شدید مالی توان پرداخت هزینه های مراکز ترک اعتیاد استان برای درمان خود را ندارند.

وی اظهار داشت: انتظار می رود که برای رفع این مشکل در صورت امکان تسهیلاتی به آنان پرداخت شده یا از سوی متولیان امر و دستگاه های اجرایی مربوطه حمایت مالی شوند.

کهگیلویه و بویراحمد دارای ۱۰۰ سازمان مردم نهاد فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.