به گزارش خبرنگار مهر، در این بیانیه آمده است: در طلیعه چهل و دومین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دیگر بار حماسه‌ای که نماد حرکت اسلامی و سرمایه‌گذاری عظیم ملت ایران است آفریده خواهد شد.

بدون تردید در ۴۱ سال گذشته، انتخابات، شاخص و پرچم نظام جمهوری اسلامی و افتخاری در مسیر مردم سالاری دینی بوده و صحنه انتخابات مجلس یازدهم نیز یکی از گردنه‌های پراهمیت در گذر از این مسیر سرنوشت ساز است.

قطعاً مشارکت حداکثری ملت بصیر ایران اسلامی در این امر خطیر، آبرو و نشانه استقامت کشور در مقابل دشمنی‌ها، زیاده خواهان و بدخواهان بوده و آنان را از طمع ورزیدن و فکر ضربه و فساد و فتنه در کشور منصرف می‌کند.

مردم شریف استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه دیگر هموطنان غیور و قهرمان ایران اسلامی که با «حضور فعال» و «مشارکت جدّیِ» خود در انتخابات، همواره صحنه‌های عزت و عظمت آفریده و آگاهی و مسئولیت شناسی خود را آشکار کرده‌اند، هم اینک نیز برای انجام رسالت دینی، انقلابی و ملی خود به صحنه می آیند تا با شور و شعور، انتخابات مهم و سرنوشت ساز یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برگزار کنند.

پر واضح است اگر به لطف حضور پرشور ملت، مجلسی از نخبگان و کارشناسانِ فساد ستیز و باورمند به ظرفیت‌های داخلی، مردمی و به معنای واقعی کلمه وکیل المله، شکل بگیرد؛ امید است سال‌های پیشِ رو، ضمن پیشرفت پرشتاب کشور، آلامِ مردم به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت نیز کاهش یافته و بهبود یابد.

سازمان بسیج رسانه استان کهکیلویه و بویراحمد، با تقدیر و سپاس از عموم هم استانی‌های عزیز و ملت رشید ایران که خود را برای «حضوری آگاهانه» و دشمن شکن آماده ساخته‌اند، با تأکید بر رعایت اخلاق سیاسی و حق الناس از سوی کاندیداهای محترم و هواداران آنها، از همگان دعوت می‌کند با بینش، بصیرت و در نظر گرفتن توانایی‌ها و سوابق کاندیداها به کسانی که در «تعهد به مبانی و ارزش‌های اسلامی»، «التزام به قانون اساسی واصل مترقی ولایت فقیه»، «تدین، درایت و مدیریت»، «داشتن روحیه انقلابی، جهادی و مرزبندی با دشمن»، «داشتن برنامه و کفایت» و نیز «کارآمدی و تخصص» از شایستگی بیشتری برخوردار هستند، رأی دهند تا به خواست خداوند متعال، مجلس آینده با پشتوانه قوی مردمی موفقیت‌های زیادی برای کشور به ارمغان بیاورد و مجلس را به رأس امور کشور بازگرداند.

در پایان این بیانیه نیز آمده است، تمامی فعالین و اصحاب رسانه استان کهکیلویه و بویراحمد اعم از صدا و سیما، مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری ضمن دعوت به حضور حداکثری مردم استان در انتخابات، آماده پوشش و انعکاس حضور باشکوه مردم استان عزیزمان در انتخابات دوم اسفند ۹۸ بوده و برای به تصویر کشیدن این حضور حماسی به جهانیان لحظه شماری می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.