حجت‌الاسلام محمود مشایخ روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با دعوت اقشار مختلف مردم به شرکت در انتخابات فردا اظهار اشت : ملت ایران در طول چهل سال گذشته در برابر تهدیدات تحریم ها و توطئه های ظالمانه استکبار جهانی با صلابت ایستادگی کرد و نتیجه اش شکست دشمنان و بدست آوردن دستاوردهای گوناگون در حوزه های مختلف همچون امنیت و استقلال بود.

به گفته او نقش تاثیرگذار مردم قابل مقایسه با سال های قبل  از انقلاب اسلامی نبوده و این امر نشان دهنده وجود پشتوانه مردمی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه نوشهر تصریح کرد: امروز مردم باید با توجه به شرایط خاص کنونی و تبلیغات گسترده استکبار هوشیار باشند و با حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات که به وظیفه شرعی و ملی خود عمل کنند.

وی حضور مردم در انتخابات را یک رزمایش بزرگ دانست و گفت: دشمن با دیدن حضور و حمایت مردم در عرصه های مختلف همچون انتخابات جرات تعرض به ایران را نخواهد داشت.

امام جمعه نوشهر بر ضرورت انتخاب فرد اصلح با توجه به جایگاه و نقش مهم مجلس شورای اسلامی در روند قانون گذاری و پیشرفت کشور تاکید کرد و گفت: مردم با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، زمینه مساعد را برای انتخاب نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی، شجاع، دلسوز و متعهد را در جهت توسعه پایدار با تکیه بر تفکر جهادی فراهم کنند.

وی اظهار داشت: همچنان که در چند روز گذشته کاندیداها و هواداران آنها اخلاق را رعایت کردند بعد از انتخابات با مشخص شدن نماینده برگزیده مردم و حمایت همه اقشار مردم از این فرد رقابت ها را به رفاقت تبدیل کنند تا شاهد جهش در شکوفایی منطقه باشیم.

رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۸ صبح فردا ( جمعه ) همزمان در سراسر کشور آغاز می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.