فرماندار گچساران در حاشیه این فرآیند در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: با توجه به نیمه مکانیزه برگزار شدن انتخابات مجلس شوراهای اسلامی در این شهرستان ۱۰۵ شعبه ثابت وسیار در این شهرستان آرای مردم را جمع اوری می کنند.
علی خوان پایه با بیان اینکه همه مراحل از فرآیند ثبت نام تا اخذ رای در شعب شهر دوگنبدان به صورت نیمه مکانیزه انجام می شود، افزود: دوره های آموزشی به منظور آشنایی هر چه بیشتر اعضای شعب و عوامل اجرایی با نحوه رای گیری به شکل نیمه مکانیزه طی روزهای گذشته برگزار شده و در این خصوص هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.
خوان پایه افزود: در انتخابات نیمه مکانیزه میزان تخلف و اشتباهات و خطاهای انسانی کنترل و برطرف شده و فرآیند شمارش آرا نیز در سریع‌ ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
فرماندار گچساران با اشاره به اینکه صلاحیت ۹نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی  در حوزه گچساران و باشت از سوی هیات نظارت تایید شده گفت: طی روزهای اخیر چهار  نفر انصراف دادند و اکنون پنج نفر برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می کنند.
خوان پایه با اشاره به پایان مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات افزود: براساس قانون انتخابات، هر نوع فعالیت تبلیغاتی نامزدها از ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه) ممنوع است و در صورت عدم توجه نامزدها به رعایت قانون، تخلفات آنها از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
وی گفت: شهروندان هر گونه تخلف انتخاباتی  را به فرمانداری گزارش دهند تا با متخلفان برخورد قانونی شود.
وی تصریح کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری ، نظارت و امنیت بر یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای را در این شهرستان انجام می‌دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.