تقارن یافتن و تلفیق یوم الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی امسال با چهلمین روز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی نیز حکایت دیگری از اراده و انسجام ملی را در جای جای ایران اسلامی و این خطه شهیدپرور به نمایش گذاشت.

زنان و مردان غیرتمند و شهید پرور دیار کهگیلویه و بویراحمد امروز با در دست داشتن تصاویری از این شهید سرافراز و دیگر همرزمان جبهه مقاومت بار دیگر با ادامه راه پرصلابت مقاومت و مسیر نورانی شهدا تجدید میثاق کردند.

غیورمردان و شیرزنان این خطه دلاورخیز امروز با یاد و نام سردار دل ها در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با پشت پا زدن به همه هیاهوها ، غوغاسالاری ها و تبلیغات منفی دشمن برای القای ناامیدی و یاس در میان مردم ، نشان دادند که تطمیع ها و تحریم ها نمی تواند در اراده مصمم و وفاداری ملت به نظام و انقلاب خللی ایجاد کند.

مردان و زنان عشایر غیور کهگیلویه و بویراحمد برغم همه تنگناها و فشارها و تحریم های ظالمانه اما بی گلایه ، قدردان و قانع تر از همیشه با همان پشتکار و تعهد دوران انقلاب و دفاع مقدس راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال را محکم تر، پرشکوه تر و متفاوت تر و استوار تر از سالهای گذشته به نمایش گذاشتند.

امت ولایت مدار در جای جای دیار آریوبرزن در صحنه شکوهمندانه و غرورآفرین این حماسه ملی حاضر شدند و برگ زرین دیگری را در تاریخ پرافتخار خود به ثبت رساندند.
سیل خروشان جمعیت در یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد در راهپیمایی امسال به حدی بود که دوربین ها توان به تصویر کشاندن این همه عشق و وفاداری و اخلاص مردم انقلابی در این صحنه عظیم ملی را نداشت.
عشایر سلحشور، زنان شیردل و مردان شجاع این مرز و بوم همراه با سایر اقشار، امروز ندای لبیک یا خامنه ای سر دادند و شعارهای وحدت بخش و امیدآفرین باردیگر وفاداری خود را به اسلام، نظام و انقلاب به زیبایی به نمایش گذاشتند.


از هر نسلی پیدا بود

حضور اقشار مختلف مردم از رئیس و مرئوس ، روحانی، بازاری، ورزشکاران، هنرمندان، کارگران، کشاورزان، دانش آموزان و دانشجویان و حتی خبرنگاران در حالی که تصاویری از امام راحل، رهبری فرزانه انقلاب و شهید سلیمانی و پرچم‌ها و بنرهای مختلفی مزین به شعارهای انقلابی در دست داشتند چشم‌اندازی زیبا از راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن ۹۸ را به ثبت رساندند.

از دانش آموز و دانشجو تا معلم و کارگر از پیر و جوان ، رئیس و مرئوس تا مادر مهربان شهید با ندای الله اکبر، امده بودند تا پنجه در پنجه استکبار افکنده و نظام سلطه را گوشمالی دهند.

امروز همچنین حضور پرشور برخی نامزدهای احتمالی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی همگام و همراه با هوادارانشان نیز از دیگر جلوه ها و صحنه های ناب و قابل توجه در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن امسال بود.

خیابان های منتهی به میدان امام حسین (ع) شهر یاسوج امروز در طلوع پنجمین دهه پرفروغ انقلاب مملو از جمعیتی بود که وصف آن در کلام و قلم نمی گنجید و مردمی که دوباره آمدند تا با انقلاب ، امام راحل و رهبر معظم و فرزانه انقلاب بیعت کنند.

مردمی که با صلابت مردانگی و غیرت ملی به انقلاب و میهنش وفادار مانده اند و زیر پرچم وحدت و اطاعت از ولی فقیه، زنجیره های اسارت طاغوت را فرو ریخته و بیرق اسلام و قرآن را در سرزمین خویش به اهتزاز درآوردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.