هدایت الله جمالی پور روز دوشنبه در شورای اداری که با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی امام جمعه موقت تهران و جمشید انصاری معاون رییس جمهوری در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، افزود: رویکرد ما در سال آینده توجه ویژه به بخش خصوصی است و باید به این باور برسیم که هرکاری از قبل با دولتی آغاز شده اکنون شکست خورده و خسارت دیده است.
وی اضافه کرد: صدور مجوز سرمایه‌گذاری برای ما یک موضوع حیاتی است و از سال آینده اجازه نخواهیم داد که مدت زمان تعیین تکلیف یک سرمایه‌گذار، بیشتر از ۲۰ روز به طول بیانجامد.
جمالی پور با بیان اینکه پاسخ استعلام و تعیین تکلیف یک سرمایه‌گذار در کشورهای توسعه یافته تنها ۲ ساعت است، اظهار داشت: سال ۹۹ از هیچ‌ دستگاهی در استان قزوین پذیرفته نیست که استعلام سرمایه‌گذاری را یک ماه به تاخیر بیندازد و همه اقدامات باید از طریق پنجره واحد سرمایه‌گذاری سریعا پیگیری شود.
استاندار قزوین به وضعیت مبادلات تجاری اشاره کرد و گفت: کشورهای همسایه مانند عراق و چین با وجود اینکه تمایل به همکاری و مبادلات تجاری با ایران دارند، اما از ترس نظام سلطه آمریکا، ارتباطشان با ما کاهش یافته است.
جمالی پور به ظرفیت‌های صنعتی، گردشگری و گردشگری استان قزوین اشاره کرد و گفت: این استان بسیار پرظرفیت است و به نوعی ایران کوچک محسوب می‌شود، بنابراین باید برای توسعه هرچه بیشتر نقشه راه ترسیم کرد.
استاندار قزوین تصریح کرد: اگر چه منابع آبی  این استان محدود است اما از همین منابع آبی موجود به درستی استفاده نشده و شهر صنعتی البرز به عنوان اولین شهر صنعتی کشور باید بیشتر مورد توجه قرار گیرند.
مقام ارشد اجرایی استان قزوین با بیان اینکه در سال آینده به جاهایی که نیاز بیشتری داشته باشند، توجه می‌شود، گفت : یکی از برنامه‌ عدالت در توزیع منابع و خدمات دولتی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
جمالی پور وظیفه مدیران را تقویت ۲ اصل، ارزش‌های اسلامی وحقوق مردم عنوان کرد و گفت: با توجه و حفظ این ارزش‌ها، امنیت ملی تقویت می‌شود و با اعتماد عمومی بیشتری از سوی مردم همراه خواهیم بود.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: مردم امروز نیاز به اتحاد و انسجام دارند و لازم است که در این فرصت باقی مانده برای تبلیغات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، راهی را انتخاب کنند که منجر به انشقاق و نفاق در جامعه نشود.
جمالی پور یادآور شد: دهه فجر فرصتی است که باید ببینیم چرا انقلاب کردیم و با اهداف انقلاب چقدر فاصله داریم، اگر در مسیر انقلاب بودیم باید تقویت شود و اگر در مسیر اشتباهی بودیم باید اصلاح صورت بگیرد.

افتتاح بخش بستری ۳۲تختخوابی بیمارستان شهدای آبیک ،  افتتاح ۲ طرح آموزشی ،رونمایی از طرح توسعه تولیدات شرکت سازنده دستگاه خودپرداز و کارتخوان، دیدار و گفت و گو با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و شرکت در شورای اداری مدیران دستگاه های اجرایی از جمله برنامه های سفر یکروزه معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی به استان قزوین است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.