حجت الاسلام سید سعید لواسانی در خطبه های نمازجمعه این هفته  لواسانات افزود:  برای مطالبه گری صحیح باید در گام نخست مسائل و آسیب ها و در قدم دوم راهکارهای برون رفت از آن مشکلات را شناسایی کنیم.

لواسانی خاطرنشان کرد: مثلاً مهمترین مشکل امروز کشورمان، مشکلات اقتصادی و راهکار آن رونق تولید و بسط عدالت است.

امام جمعه لواسانات تاکید کرد: اگر ما درست مطالبه گری می کردیم امروز برخی از مسئولان باید مقابل قاضی پاسخگو می بودند، پس ما هم کم کاری کرده ایم و باید بپذیریم که قصور فقط از دیگران نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر قرار بر رونق تولید است علاوه بر تسهیل گری دولت وظیفه ما مصرف کالای داخلی و وظیفه متمکنان سرمایه گذاری در عرصه تولید است، همچنین رسانه ها و ائمه جماعت مکلف هستند برای فرهنگ سازی اقدام کنند.

خطیب جمعه لواسانات با تأکید بر اهمیت امر شفافیت بویژه درباره داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: داوطلبان باید اموال و دارایی خود را اعلام کنند و متعهد شوند اگر بر اساس اصول حرکت نکردند مردم شکایت از آنها را داشته باشند، در این صورت است که ملت می توانند با آگاهی و اطمینان رأی داده و بر عملکرد نمایندگان خود نظارت داشته باشند.

امام جمعه لواسانات با بیان اینکه یکی از مشکلات اساسی ما نبود شفافیت است، تصریح کرد: چه پول هایی که برای تبلیغات انتخابات مجلس هزینه نمی شود، داوطلبان باید پاسخ دهند که این خرج کلان را از کجا می آورند.

لواسانات به مرکزیت شهر لواسان یکی از بخش های شهرستان شمیرانات در ۱۱ کیلومتری شمال شرقی پایتخت واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.