به گزارش ایرنا، غلامرضا کاتب روز پنجشنبه در حاشیه بازدید استاندار سمنان از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، افزود: متوسط سرمایه گذاری بخش خصوصی در سمنان از متوسط کشوری پایین تر است، درحالی که این رقم در برخی از استان ها بسیار قابل توجه است.
وی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه های اجرایی در توسعه اقتصادی استان بسیار مهم است و تلاش مسئولان برای توسعه و اشتغالزایی در سمنان افزایش یابد.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رفع مشکلات زیرساختی در حوزه صنعت در دستور کار مسئولان قرار گیرد، چالش کم آبی در بلند مدت به افزایش بیکاری در استان دامن می زند.
کاتب اضافه کرد: در صورت انتقال پساب استان تهران به شهرستان گرمسار بر اساس مصوبه سفر دکتر روحانی، رئیس جمهوری به استان سمنان در سال 1395، شاهد رونق بخش صنعت و مهاجرت جمعیت سرریز پایتخت به گرمسار خواهیم بود.
نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهوری به سمنان در دستورکار مسئولان قرار گیرد و به یقین با اجرای طرح های اقتصادی، گام های اساسی برای افزایش اشتغال در استان برداشته می شود.
به گزارش ایرنا، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در برنامه ای یک روزه به شهرستان های گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان سفر کرده است.
گرمسار غربی ترین شهرستان استان سمنان و دارای وسعت پنج هزار و 182 کیلومتر مربع و جمعیتی حدود 70 هزار نفر است، این شهرستان از شمال به دماوند، از غرب به ورامین، از شرق به شهرستان آرادان و از جنوب به کویر مرکزی محدود می شود و در 110 کیلومتری مرکز استان سمنان واقع شده است.
منطقۀ ویژه اقتصادی گرمسار در دهستان لجران، بخش مرکزی شهرستان گرمسار قرار دارد، سامانه منطقه در فاصله حدود 90 کیلومتری شرق پایتخت قرار گرفته است، محدوده این منطقه با حدود 2 هزار هکتار مساحت در داخل دشت گرمسار قرار دارد.
7339/6103
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.