نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساله آب یک ابرچالش برای همدان است، گفت: بحث آب همدان جدی است و باید تمام توانمان را برای این موضوع بگداریم.

به گزارش ایسنا،منطقه همدان، امیر خجسته پنجشنبه ۱۰ مرداد در شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان،اظهار کرد: ۱۱ شهر و ۱۷۱ روستا با چالش آب روبرو هستند و می طلبد مدیران بودجه آب یا هر پروژه دیگر را از دست ندهند.

وی با تاکید براینکه مدیران استان پیگیری لازم را برای جذب بودجه داشته باشند،  تصریح کرد: پروژه هایی که در حال اتمام هستند تعیین تکلیف شوند.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذار در استان، افزود: استان همدان در موقعیت خوبی در بخشهای گردشگری، عمرانی و کشاورزی قرار گرفته است و سرمایه گذاران به سمت همدان می آیند.

خجسته با بیان اینکه در حال تقاضای سرمایه گذاری ۱۵۰۰ تا۵۰۰۰ میلیاردی در سد اکباتان وجود دارد، خطاب به استاندار همدان تاکید کرد: حساسیت در بحث جذب سرمایه گذاری استان وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه پروژه میدان بار همدان یکی از پروژه های بزرگ است، یادآور شد: این پروژه بین المللی است و اشتغالزایی زیادی برای استان ایجاد می کند که مدتی است خوابیده است.

خجسته با اشاره به بازدید خود از بندر امام خمینی(ره)، گفت: ۷۵ درصد کالاهای اساسی از بندر امام وارد می شود که شتاب خوبی گرفته است و ۷۰ درصد نسبت به سال گذشته  واردات کالا داشته ایم.

نماینده مردم همدان درخانه ملت در پایان یادآور شد: امروز ۲۵۰۰ ماشین سنگین کالاهای اساسی را واردکشور می کنند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.