کبری اخلاقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد مسؤول کارگروه کودک و نوجوان ستاد ایام الله دهه فجر امسال این استان است.

وی افزود: برنامه ‌های جذاب و متنوعی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان کهگیلویه و بویراحمد از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه امسال در این استان برگزار می شود.  

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخی از این برنامه ها شامل افتتاح کتابخانه های سیار روستایی پاتاوه شهرستان دنا و سپیدار شهرستان بویراحمد، همایش با فجرآفرینان و حماسه سازان انقلاب، اجرای برنامه نواهای انقلاب و نمایش فجر در مراکز فرهنگی و هنری، ایستگاه ادبی «یادها و نامه ها»، جشن انقلاب، اجرای برنامه های قصه گویی با موضوع انقلاب و شرکت کودکان و نوجوانان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن امسال است.

اخلاقی نیا عنوان کرد: اکران فیلم و اجرای نمایش های عروسکی در مراکز فرهنگی و هنری، اعزام کتابخانه های سیار به مناطق کم ‌برخوردار روستایی و عشایری و اجرای برنامه‌ های مختلف فرهنگی، هنری، ادبی و نقاشی با موضوع شهادت سردار قاسم سلیمانی از دیگر برنامه ‌های ایام الله دهه فجر امسال در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: شعار ایام الله دهه فجر امسال شامل «انقلاب اسلامی، زنده و پویا در پرتو ولایتمداری، جهاد و مقاومت» است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.