کریم حسین زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح های افتتاحی شامل 30 واحد مسکن روستایی نوسازی شده، گازرسانی به 2 روستای قرنقو و میرآباد، مدرسه 6 کلاسه روستای تازه کند و پایگاه سلامت شهری شماره یک چالدران است.
وی اضافه کرد: در مجموع برای اجرای این طرح ها پنج میلیارد ریال تسهیلات و 26 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
وی اظهار کرد: در سومین روز از دهه فجر امسال روستانشینان قرنقو و میرآباد با جمعیت 231 نفری از نعمت گاز برخوردار شدند که برای اجرای این طرح 16 میلیارد ریال اعتبار هزینه، 185 انشعاب راه اندازی و 13 هزار و 100 متر شبکه گذاری صورت گرفته است.
وی بیان کرد: مدرسه 6 کلاسه روستای تازه کند نیز با اعتبار پنج میلیارد ریالی تخصیصی از سوی بنیاد برکت در مدت یک سال در 340 متر مربع زمین ساخته شده است.
فرماندار چالدران ادامه داد: پایگاه سلامت شهری شماره یک این شهر دیگر طرح افتتاحی بود که برای راه اندازی آن پنج میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.
حسین زاده گفت: این زمین در 270 متر مربع زمین ساخته شده و خدمات بهداشتی به میانسالان، سالمندان، زنان باردار و کودکان ارائه می دهد.
وی همچنین از کلنگ زنی مدرسه شبانه روزی بنت الهدای چالدران خبر داد و افزود: اعتبار پیش بینی شده برای این طرح 45 میلیارد ریال است.
وی اضافه کرد: این مدرسه شبانه روزی دارای یک ساختمان آموزشی با 6 کلاس درس و ساختمان خوابگاهی با تمامی امکانات رفاهی است.
به گزارش ایرنا، در ایام الله دهه فجر امسال 26 طرح عمرانی در مناطق شهری و روستائی این شهرستان با اعتبار 220 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود.
ایام الله دهه فجر از امروز /پنجشنبه/ آغاز شده و تا 22 بهمن ماه جاری ادامه دارد.
امسال سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است.
8137/2093
خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.