به گزارش خبرنگار ایرنا، مراسم افتتاحیه مدرسه خیر ساز شهید کریمی زندی در واوان اسلامشهر عصر امروز (شنبه) باحضور محمدحسین مقیمی استاندار تهران، فرماندار و جمعی از مسئولین اسلامشهر برگزار شد.
محمد حسین مقیمی در آئین بهره برداری از مدرسه خیرساز شهید کریمی زندی ضمن گرامیداشت دهه فجر، با ذکر این مطلب که همه مدیران باید تلاش کنند که سنت مدرسه سازی بین مردم رواج پیدا کند، تأکید کرد: مدارسی که به دست خیرین ساخته می شوند بسیار با ارزش هستند چرا که خیرین مشمول الطاف بیکران الهی هستند.
وی با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز از دو عنصر ایثار و تقوا برخوردارند، یادآورشد: شاید خیلی از متمولین در جامعه باشند که از ثروت خود در راه ساخت مدرسه استفاده نکنند اما معتقدند خیرین مدرسه ساز به نوعی مورد عنایت و توجه خاصه خداوند قرار گرفته اند که راه مدرسه سازی را در پیش گرفته اند.
استاندار تهران؛ سنت مدرسه سازی را نشأت گرفته از آموزه های دینی مردم خواند و خاطرنشان کرد: این سنت حسنه و ریشه دار از دیر باز با وجود مردم عجین بوده و همه مدیران در استان باید مروج این سنت بین مردم باشند.
به گزارش خبرنگار ایرنا؛ به مناسبت دهه مبارک فجر مدرسه خیرساز شهید کریمی زندی در زمینی به مساحت 2 هزار و 900 متر مربع در سه طبقه و با ظرفیت 12 کلاس درس در واوان اسلامشهر به بهره برداری رسید.
خبرنگار: سید جواد آل داود**انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7243//1348
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.