مرتضی سجاد پور روز یکشنبه در نشست شورای اداری گچساران افزود: ۱۵۱ شعبه اخذ رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای شهرستان های گچساران و باشت پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۵۵ درصد در مدارس، ۳۵ درصد در مساجد و حسینیه ها و ۱۰ درصد در ادارات و اماکن بهداشتی دایر خواهد شد.

سجاد پور گفت: تعداد شعب اخذ رای در انتخابات اسفند امسال در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نسبت به دوره قبلی همین انتخابات چهار شعبه افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از این تعداد شعب اخذ رای ۱۰۵ مورد برای حوزه گچساران در نظر گرفته شده که  ۶۶ مورد در شهر و مابقی در روستاهاست.

سجاد پور تعیین صلاحیت کاندیدها، تشکیل جلسات متعدد، انتخاب نماینده فرمانداری بر روی صندوق ها، انتخاب کاربران شعب اخذ رای، بازدید میدانی از مکان و تعیین شعب اخذ را از مهمترین کار های انجام شده ستاد انتخابات این شهرستان دانست.

وی مهمترین مشکلات این ستاد را تامین وسیله نقلیه برای انتخابات پیشرو اعلام کرد و گفت: ۴۰۰ دستگاه خودرو برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در گچساران و باشت نیاز است.

فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت: رعایت اصل بی طرفی و صیانت از آرای مردم از مهمترین اولویت‌ها برای مجریان برگزاری انتخابات است.

علی خوان پایه با بیان اینکه دستگاه های اجرایی باید امکانات خود را در برگزاری انتخابات بکار گیرند افزود: دستگاه‌های اجرایی  در انتخابات پیش رو باید قانون را سرلوحه خود قرار دهند.

وی بیان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات در تحقق اهداف و دستاوردهای نظام بی بدیل است و اعضای امور هماهنگی انتخابات در شهرستان گچساران در تلاش هستند تا با برگزاری یک انتخابات قانونمند، در تحقق این مهم نقش آفرین باشند.

خوان پایه در ادامه با اشاره به نزدیک شدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت:  دهه فجر فرصتی مناسبی برای انتقال دستاوردهای نظام به نسل جوان است.

وی ابراز کرد:  تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی رویکرد برنامه‌های امسال دهه پرفروغ فجر در این شهرستان است.

خوان پایه تصریح کرد: اطلاع رسانی درست و به موقع درخصوص اقدامات دولت و نظام از وظایف مسئولان اجرایی در این ایام است.

وی افزود: مدیران دستگاه های اجرایی لیست طرح های قابل افتتاح و کلنگ زنی خود را در اسرع وقت به فرمانداری این شهرستان تحویل دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گچساران گفت: ۱۲ کمیته تخصصی در این شهرستان برای اجرای برنامه های دهه فجر تشکیل و فعال شد.

یدالله مرادی این کمیته ها را شامل کمیته  اصناف، زنان و خانواده، دانش آموزی و فرهنگی، کودک و نوجوان، بسیج، ورزش و جوانان، ایثارگران، مساجد دینی، روستایی و عشایر، فضا سازی و مدیریت شهری، اماکن مقدس اعلام کرد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در دهه مبارک فجر گفت: دهه فجر امسال باشکوهتر از سالهای دیگر در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مرادی  تصریح کرد: انتظار می رود تمامی کمیته ها در برگزاری برنامه های مختلف دهه فجر با هم همکاری لازم داشته باشند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.



 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.