امیر حسین نوروزی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار برای تکمیل مجتمع آفتابگردان، ساخت پردیس هنری، ۲ سالن پلاتو و کانون های فرهنگی مساجد گچساران هزینه شد.

وی بیان کرد: طرح مجتمع فرهنگی این شهرستان به مساحت ۹ هزار متر مربع و  زیربنای سه هزار و ۷۰۰ متر مربع هم اکنون ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

نوروزی اظهار داشت: در این مجتمع بزرگ ۱۰ واحدی سالن آمفی تئاتر، محل استقرار انجمن‌های ادبی و کتابخانه و تالار نمایش پیش بینی شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران گفت: برای ساخت این طرح فرهنگی ۴۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی ابراز کرد: هم اکنون به همت دولت تدبیر و امید پردیس هنری گچساران در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع و با زیربنای شش هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است.

نوروزی افزود: تاکنون بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح فرهنگی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: این طرح فرهنگی هم اکنون با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۱۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و دو درصد نفت در حال ساخت است.

نوروزی بیان کرد: این طرح هم اکنون از بخش‌های مختلفی از جمله سالن موسیقی، سالن همایش و برنامه‌های عمومی، سالن پلاتو، نگارخانه، گالری، موزه، سینما، گیم نت، کافی نت، سالن کنفرانس، کتابخانه تخصصی، مجموعه اداری، گالری و سالن اجتماعات تشکیل شده است.

نوروزی گفت: بیش از هشت میلیارد ریال همچنین برای تعمیر و تجهیز ۲ پلاتو نمایش گچساران و کانون های فرهنگی مساجد گچساران هزینه شد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.


 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.