به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی آیین های باشکوه عزاداری با حضور گسترده مردم در ایران و کشورهای مسلمان منطقه خاورمیانه برگزار شد و این حضور به منزله آری گفتن به گفتمان مقاومت و نه گفتن به گفتمان تسلیم در برابر دشمنان است.       

وی افزود: مجلس عراق پس از شهادت سردار سلیمانی در اقدامی مناسب طرح خروج آمریکا از منطقه خاورمیانه را تصویب کرد و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران نیز اسامی برخی دولتمردان و فرماندهان نظامی آمریکا را در لیست گروه های تروریستی قرار دادند.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: موشک باران یکی از مهمترین پایگاه های نظامی آمریکا در عراق و منطقه خاورمیانه به نام «عین الاسد» از سوی نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سیلی محکم به دولت جنایتکار آمریکا بود.  

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: پس از این موشک باران هیمنه پوشالی آمریکا در دنیا شکسته شد و در حالی که کشورهای مختلف منتظر پاسخ قاطع آمریکا بودند اما دونالد ترامپ جرأت چنین کاری را نداشت.

وی ابراز داشت: سردار سلیمانی مجاهدی شجاع، انقلابی، ولایتمدار و مردمی بود و برای دفاع از کشور، مبارزه با دشمنان نظام و انقلاب، سرکوب گروهک تروریستی داعش در کشورهای اسلامی عراق و سوریه و حمایت از مظلومان جهان تلاش ها و اقدام های ارزنده ای انجام داد.   

امام جمعه موقت یاسوج گفت: آمریکا و دیگر دشمنان این نکته مهم را بدانند که دین مبین اسلام شهادت پرور بوده و شیعیان دنیا شهادت را مایه کرامت و افتخار می دانند و سردار سلیمانی نیز همواره علاقه و اشتیاق خود برای شهادت را ابراز می کرد.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه معدوم و خائن از کشور، اظهار داشت: این موضوع مهم یک نقطه عطف در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه رژیم منحوس پهلوی بود و به سلطنت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله آن پایان داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.