حجت الاسلام محمد کاظمی روز سه شنبه در مراسم عزاداری و بزرگداشت یاد و خاطره سردار قاسم سلیمانی در دادگستری مازندران افزود: رفتار خاکی و مردمی این شهید همواره زبانزد بوده است.

وی ادامه داد : کسی که رفتار مردمی دارد، نگاه و عملکردش با اقشار دوستانه و اخلاقی باشد و زندگی خود را در راه خدمت خالصانه به مردم، میهن و منطقه انجام داده، به او علاقه‌مند می‌شوند و سردار سلیمانی نیز با چنین ویژگی هایی در دل مردم کشورهای اسلامی منطقه به ویژه مردم سوری قرار گرفته است.

مشاور فرهنگی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان خاطراتی از شخصیت والای این شهید ، گفت : سلیمانی در راه  حق و ولایت  آسمانی شد و امروز ملت ایران با حضور و شعور خود در مراسم تشییع این شهید به خوبی از ایشان قدردانی کردند.

کاظمی افزود : سردار مقاومت تمام زندگی خود را در جبهه‌ها سپری و در حال مبارزه به نفع منافع کشورهای اسلامی  بود و  سعی کرده است تا  بین مردم ، دولت و مسئولان کشور ایران نیز وحدت ایجاد کند.

همسنگر  شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: این شهید مخلص اهل کار بوده و دلداده اهل بیت و ذوب شده ولی فقیه خود نیز بوده است.

سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس بامداد روز جمعه سیزدهم دی ماه  بر اثر حملات هوایی آمریکا در عراق به شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.