حجت‌الاسلام کریم اسدی در خطبه‌های نماز جمعه خلخال با اشاره به حضور ۲۵ تا ۳۰ میلیون نفری مردم در پیاده‌روی نجف تا کربلا و برگزاری آیین‌های پیاده‌روی جاماندگان از کربلا در مناطق مختلف کشور افزود: پیام اربعین حسینی امسال که بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار شد، موجب حیرت جهانیان و سکوت مطلق غرب در مقابل این حرکت عظیم شد.

او گفت: این مراسم هر سال در حالی برگزار می‌شود که تمدن پوشالی غرب با آن همه یال و کوپال قادر به برگزاری حتی گوشه‌ای از این مراسم بزرگ حرکت جمعی اربعین حسینی نیست.

وی با قدردانی از دست‌اندرکاران موکب‌های حسینی ایران و کشور عراق مسیر پیاده‌روی نجف تا کربلا و پذیرایی شایسته از شرکت‌کنندگان در این مراسم اظهارداشت: پیاده‌روی جاماندگان از پیاده‌روی کربلا در خلخال نیز بصورت شایسته برگزار و اهالی مومن ،متعهد ، ولایی و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نحو مطلوبی در این مراسم که از شهر خلخال تا محل بقعه امامزاده سید دانیال (ع) برگزار شد، شرکت کردند.

او با بیان اینکه نفاق و منافقان تهدید برای نظام و انقلاب اسلامی است، افزود: تنها راه سعات ایرانیان حرکت در خط ولایت دلسوز به کشور بوده و هر کس از این خط خارج شود باید به این شخص بدبینانه نگاه کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تسلیت رحلت حضرت محمد (ص) ،شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) در روزهای پایانی ماه صفر مردم مومن این شهرستان را به برگزاری آیین عزاداری در این روزها فراخواند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.