آیت الله سید محمد شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر افزود: نقشه آمریکا برای مذاکره ،شیطانی است و می خواهند با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کنند.
وی خاطرنشان کرد: آمریکا می خواهد بگوید که با مذاکره با ایران ،فشارهای حداکثری تاثیر داشت اما رهبر معظم انقلاب گفتند که به هیج عنوان با شیطان بزرگ مذاکره نخواهند شد.
امام جمعه سمنان ادامه داد: ایران اهل مذاکره با ذلت نیست و ملت ایران با توجه به رهنمودهای امام خامنه‌ای به مسیر سربلند خود ادامه می دهند.
آیت الله شاهچراغی تصریح کرد: ارادت مردم ایران و مسلمانان جهان روز بروز به عاشورا و امام حسین (ع) افزایش می یابد و دلدادگی مردم به ائمه اطهار (ع) قابل تحسین است.
وی اضافه کرد: عزاداری‌های شهادت امام حسین (ع) مستمر باشد و باید منویات و رهنمودهای ائمه اطهار (ع) در جامعه ایرانی نهادینه شود.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: حملات پهپادی علیه آل سعود حق مردم یمن برای دفاع از خودشان است ، مردم یمن با اقتدار این مسیر را ادامه می دهند.
امام جمعه سمنان گفت: ملت یمن از کشورهای زورگو نمی ترسند ، با اتحاد و همدلی و مقاومت مردم این کشور بر دشمنان پیروز خواهند شد.
وی اضافه کرد: دفاع مقدس ایران را از هرگونه تجاوز و جنگ بیمه کرد و ملت رشید ایران با اقتدار از عزت نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
آیت الله شاهچراغی گفت: مومنان باید حق گویی را ترویج دهند هر چند به ضررشان باشد ، برای کسب رضای خداوند این کار باید  ادامه یابد.
وی افزود: باید ریشه فساد احتمالی در دستگاه های اجرایی و در دیگر بخش های جامعه  خشکانده شود.
۷۳۳۹/۶۱۶۷

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.